شناسهٔ خبر: 22946822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگی زندان‌های استان اردبیل:

جلسات حلقه‌های صالحین بسیج در زندان‌های اردبیل برگزار می شود

R41374/P1494/S6,49/CT11

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان اردبیل گفت: در راستای تربیت و اصلاح مددجویان و با هدف ترویج فرهنگ والای بسیج با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی جلسات حلقه‌های صالحین در زندان‌های اردبیل برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مطلب صادقلو پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های اردبیل اظهار داشت: در تمامی زندان‌های استان به مناسبت هفته بسیج مراسم صبحی با قرآن، عصر شعر و خاطره با موضوعیت بسیج و مهدویت برگزار شد.

وی با اشاره به پخش فیلم سینمایی ویلایی‌ها با موضوع دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج و فیلم‌های سینمایی کمدی به مناسبت هفته وحدت در زندان‌های استان بیان کرد: به ابتکار زندان خلخال مسابقه کتابخوانی و نیز مسابقات ورزشی در رشته والیبال و شطرنج نیز بین مددجویان برگزار شد.

صادقلو افزود: علاوه بر مددجویان برای سربازان وظیفه زندان‌های استان نیز برنامه‌های شاد و متنوعی در ایام هفته وحدت به اجرا درآمد و نیز با حضور خطبا و سخنرانان برجسته پیرامون نشر فرهنگ بسیج در بین مددجویان جوان و سربازان وظیفه برنامه‌هایی به صورت مجزا برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان اردبیل با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در زندان گرمی در ایام هفته بسیج با حضور دادستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی تصریح کرد: توسعه فرهنگ بسیج از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده که در طول سال برنامه‌های خاصی در راستای ترویج فرهنگ ولایی بسیج اجرا می‌شود که استمرار برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در زندان‌های استان به ویژه در اداره کل از این جمله است.

وی  اظهار کرد: تبیین فرهنگ و سیره نبوی و علوی در طول سال با استفاده از ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و با حضور مبلغان و روحانیون ادامه دارد و به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) علاوه بر اجرای برنامه‌های متناسب و شاد با دعوت از سخنرانان برجسته در تمامی زندان‌های استان برنامه های  مذهبی و فرهنگی برگزار شد.

صادقلو با اشاره به ظرفیت‌های هر زندان گفت: هر یک از زندان‌های ما در حوزه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی شاخص هستند و زندان مشگین‌شهر نیز به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت مسابقه نقاشی، طراحی و خوشنویسی برگزار کرده و در پایان با استفاده از آثار مددجویان شرکت کننده در مسابقه نمایشگاهی برای بازدید تمامی مددجویان ترتیب داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما