شناسهٔ خبر: 22946720 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس در تهران:

مذاکره و توافق مسئله فلسطین را حل نمی‌کند/ امام خمینی قدس را محور وحدت برای مبارزه با مستکبران قرار داد

قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ دانشجویی حامیان حریم قدس شریف در میدان فلسطین تهران منتشر شد.

صاحب‌خبر -
قطعنامه پایانی/ امام خمینی قدس را محور وحدت برای مبارزه با مستکبران قرار داد
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۰
قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف منتشر شد. 
قطعنامه پایانی به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
سالهاست که از اشغال سرزمین مقدس فلسطین، وادی پیامبران اللهی و تمدن های بزرگ بشری توسط رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد. جهان تاریک تر شده و ظلم و جور علیه مستضعفان و مسلمانان جهان روز به روز فزونی می گیرد. هر روز به بهانه های مختلف ملت های مظلوم مسلمان در جای جای جهان در خون خود می غلطند و صدایی از سازمان ها و نهاد های بین المللی در نمی آید. نظام کفر جهانی کمر به نابودی امت اسلام بسته است و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند و در آخرین اقدامات خود سخن از انتقال پایتخت رژیم نامشروع اسرائیل به «قدس شریف» می زند. قدس وآزادی بیت المقدس، از ابتدا آرمان انقلاب اسلامی بوده است! و حضرت امام با محور قرار دادن فلسطین به دنبال اجماع اراده های امت اسلامی برای مبارزه با کفر حاکم بر جهان بوده اند. چرا که ما مسلمانان بخواهیم یا نخواهیم در دنیای کنونی دو راه بیشتر در پیش رو نداریم یا باید دست از اعتقادات و ارزش های اللهی مان بشوییم و ننگ زندگی کردن در سایه پرچم کفر را پذیرا شویم و یا باید به فرموده امام خمینی «کمربند ها را محکم ببندیم» و با ایستادن در برابر کفر جهانی، از حیثیت و شرافت انسانی اسلامیمان و از حیثیت بربادرفته مستضعفین زمین دفاع کنیم، ماده پرستان حاکم نیز ما را جز سدی دربرابر فسادشان در زمین به حساب نمی آورند و دست از مخالفت علیه ما و تبانی برای از بن برکندن امت اسلام نمی کشند. آنان برای آنکه به تلذذات مادی بیشتر دست یابند و گستره وسیعتری از زمین و امکاناتش را صحنه هوسبازی ها و غارتگری های خاص خویش گردانند با هرکسی و با هر اعتقادی و مرامی که با آنان کنار آید به وحدت می رسند، اما اگر وصول به این مقصود از طریق مسالمت آمیز بی نتیجه ماند و دنیای خویش را در معرض تهدید و تامین ناشده دیدند، از دست زدن به هر جنایتی کوتاهی نکرده، از حذف و هدم هر مانع و رادعی که سد راهشان گردد چشم نمی پوشند، و لذا چون ترس از نابودی به وسیله اسلام خواب را از چشمشان ربوده و آرامش را از آنان سلب کرده از مدتها پیش و خصوصا درحال حاضر، آنچنان کمر به نابودی مسلمانان بسته اند که اگر بتوانند یک لحظه دوام حیات اسلام را امضا نمی کنند. اگر بتوانند یک کلمه در تایید خواسته های ملت اسلامی نمی گویند و یک جمله در تحقق آرمانهایش نمی نویسند و اگر بتوانند تمامی راه های رسیدن امکانات به او را می بندند تا به تصور آنها، در فقر و تهی دستی و فشار درونی بمیرد و اگر بتوانند همه هستی ملت را در مدتی کوتاه به باد نیستی می دهند.
در تقابل با کفر جهانی در نهایت جز «زور و قدرت» هیچ عامل دیگری، بازدارنده و یا پیش برنده نیست و اگر احیانا از قانون، مذاکره و توافق نیز حرفی هست، صرفا اختصاص به کسانی دارد که استکبار جهانی به در اختیار گرفتن قیومیت آنان امید بسته و تا زمانی ادامه دارد که احتمال همراه سازی آنها از میان نرفته باشد. اما آنگاه که تیر امیدشان بر سنگ خورده و تقابل و سازش نا پذیری قطعی گردد، این ظواهر کنار رفته و کفر جهانی ماهیت اصلی خویش را که جز ظلم و زور و تجاوز نیست آشکار می سازد. لذا جنگ با کفر سلطه گر استراتژی حیات ماست و تا ابرقدرتان ماده پرست حاکم، به ضعف کشیده نشده اند و تا فتنه و فساد ناشی از از حاکمیت ظالمانه آنان در زمین باقیست مبارزه نیز ادامه خواهد یافت و تنها زمانیکه بزرگی، حاکمیت و قدرت اسلام، ترس را بر سراسر پیکره حکومت کفر مستولی سازد جسارت ظلم و طغیان را از آنان سلب و جرات تجاوز و سرپیچی را از آنان بگیرد و محرومین زمین رها شده از اسارت این دنیاپرستان، سرنوشت خویش را خود رقم زنند مبارزه علنی پایان می پذیرد.
سیده نرگس حسینی نماینده اتحادیه های دانشجویی در حال قرائت قطعنامه پایانی
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۷
سیده نرگس حسینی نماینده اتحادیه های دانشجویی در حال قرائت قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف

مشاور وزیر امور خارجه اجتماع حامیان حریم قدس: یا فلسطین را ترک کنید و یا با ما مواجه خواهید شد.
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۷
شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس گفت: سردار سلیمانی با مدیریت، ارتشی با نیرو هایی از کشور های مختلف را برای دفاع حرم ساماندهی کرد آیا نمی‌تواند با کمک کشور های اسلامی اینکار را برای فلسطین انجام دهد؟
ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد
قرائت بیانیه انگلیسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۱
درگاه پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در اجتماع حامیان حریم قدس شریف یک بیانیه انگلیسی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان قدس شریف، قرائت کرد.
تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست‌ها وحدت امت اسلامی است
عضو هیات رییسه مجلس: ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۹
امیر آبادی عضو هیات رییسه مجلس در اجتماع حامیان حریم قدس: من از طرف مجلس تشکر میکنم از شما. در هر موضوعی که در منطقه دشمن وارد شد با تدابیر رهبر انقلاب، نصر الله و یمنی‌ها  شکست خوردند. مسئله اول کردستان عراق بود. دوم نخست وزیر عراق بود. سوم مسئله یمن و عبدالله صالح بود. ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل کنار فلسطین خواهیم ایستاد. مجلس هم پشتیبان فلسطین خواهد بود.
ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد
سخنرانی حجت الاسلام حسینی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۳
سخنرانی لاتین حجت الاسلام حسینی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب برای خبرنگاران خارجی در میدان فلسطین در حال برگزاری است. 
شعار حاضرین: Death to israel
تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت اسلامی است
نماینده بسیج دانش آموزی: من عدد عمر اسراییل را از میدان فلسطین میخوانم 8240 روز
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۸
رضا ممشلو نماینده بسیج دانش آموزی در اجتماع حامیان حریم قدس: دشمنان میترسند از جمهوری اسلامی چون جمهوری با پشتوانه مردمی است و همچنین اسلامی است و سربازانی چون قاسم سلیمانی دارد.
وی ادامه داد: من به عنوان جوانی از جمهوری اسلامی عدد عمر اسراییل را از میدان فلسطین میخوانم 8240 روز و قول میدهم پیش از پایان این عدد رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت است
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۳
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف گفت: تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت است.

وی ادامه داد:  فلسطین قبله اول و متعلق به همه مسلمین است و امروز مردم فلسطین در نوک پیکان مبارزه با صهیونیست قرار دارند.

ابوشریف عنوان کرد: توطئه آنها ایجاد خاورمیانه جدید و رژیم صهیونیستی سیطره بر تمام مقدسات اسلامی و مسیحی داشته باشد.

جمهوری اسلامی باید دست‌های صهیونیست‌ها را از اقتصاد ایران قطع کند!
کوهی مقدم در اجتماع حامیان حریم قدس گفت: جمهوری اسلامی باید دست های صهیونیست ها را از اقتصاد ایران قطع کند !
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۱
اسماعیل کوهی مقدم  نماینده  نماینده اتحادیه تحکیم وحدت در اجتماع حامیان حریم قدس: جمهوری اسلامی باید دست های صهیونیست ها را از اقتصاد ایران قطع کند !
اغاز سخنرانی اغاز سخنرانی اسماعیل کوهی مقدم نماینده اتحادیه تحکیم وحدت
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۶
 اغاز سخنرانی اغاز سخنرانی اسماعیل کوهی مقدم نماینده اتحادیه تحکیم وحدت در اجتماع بزرگ حامیان قدس شریف آغاز شد.
آغاز اجتماع بزرگ حامیان قدس شریف در میدان فلسطین تهران
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، اجتماع بزرگ حامیان قدس شریف در میدان فلسطین تهران هم اکنون با قرائت قرآن آغاز شد. 
حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف
حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۴

حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف

آماده سازی جایگاه مراسم اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف

حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف


آماده سازی جایگاه مراسم اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هم اکنون دانشجویان انقلابی در حال آماده سازی جایگاه مراسم اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف در میدان فلسطین تهران هستند. 
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف
میدان فلسطین محل تجمع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف+نقشه محل اجتماع
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۴
از سوی  کمیته دانشجویی رهایی قدس میدان فلسطین به عنوان محل اصلی تجمع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف اعلام شد. 
نقشه محل اجتماع به صورت زیر است : 
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف
امروز اجتماع جوانان مدافع حریم قدس برگزار می‌شود
۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کمیته دانشجویی رهایی قدس در بیانیه ای اعلام کرد که اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، امروز ساعت ۱۵ در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.  
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف

این کمیته اعلام کرد که این اجتماع با مجوز قانونی و با امنیت، آرامش و به صورت مسالمت آمیز برگزار خواهد شد. از شرکت کنندگان محترم خواستاریم همکاری‌های لازم را با مسئولین و انتظامات برنامه انجام دهند.
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف


قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف منتشر شد. 
قطعنامه پایانی به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
سالهاست که از اشغال سرزمین مقدس فلسطین، وادی پیامبران اللهی و تمدن های بزرگ بشری توسط رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد. جهان تاریک تر شده و ظلم و جور علیه مستضعفان و مسلمانان جهان روز به روز فزونی می گیرد. هر روز به بهانه های مختلف ملت های مظلوم مسلمان در جای جای جهان در خون خود می غلطند و صدایی از سازمان ها و نهاد های بین المللی در نمی آید. نظام کفر جهانی کمر به نابودی امت اسلام بسته است و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند و در آخرین اقدامات خود سخن از انتقال پایتخت رژیم نامشروع اسرائیل به «قدس شریف» می زند. قدس وآزادی بیت المقدس، از ابتدا آرمان انقلاب اسلامی بوده است! و حضرت امام با محور قرار دادن فلسطین به دنبال اجماع اراده های امت اسلامی برای مبارزه با کفر حاکم بر جهان بوده اند. چرا که ما مسلمانان بخواهیم یا نخواهیم در دنیای کنونی دو راه بیشتر در پیش رو نداریم یا باید دست از اعتقادات و ارزش های اللهی مان بشوییم و ننگ زندگی کردن در سایه پرچم کفر را پذیرا شویم و یا باید به فرموده امام خمینی «کمربند ها را محکم ببندیم» و با ایستادن در برابر کفر جهانی، از حیثیت و شرافت انسانی اسلامیمان و از حیثیت بربادرفته مستضعفین زمین دفاع کنیم، ماده پرستان حاکم نیز ما را جز سدی دربرابر فسادشان در زمین به حساب نمی آورند و دست از مخالفت علیه ما و تبانی برای از بن برکندن امت اسلام نمی کشند. آنان برای آنکه به تلذذات مادی بیشتر دست یابند و گستره وسیعتری از زمین و امکاناتش را صحنه هوسبازی ها و غارتگری های خاص خویش گردانند با هرکسی و با هر اعتقادی و مرامی که با آنان کنار آید به وحدت می رسند، اما اگر وصول به این مقصود از طریق مسالمت آمیز بی نتیجه ماند و دنیای خویش را در معرض تهدید و تامین ناشده دیدند، از دست زدن به هر جنایتی کوتاهی نکرده، از حذف و هدم هر مانع و رادعی که سد راهشان گردد چشم نمی پوشند، و لذا چون ترس از نابودی به وسیله اسلام خواب را از چشمشان ربوده و آرامش را از آنان سلب کرده از مدتها پیش و خصوصا درحال حاضر، آنچنان کمر به نابودی مسلمانان بسته اند که اگر بتوانند یک لحظه دوام حیات اسلام را امضا نمی کنند. اگر بتوانند یک کلمه در تایید خواسته های ملت اسلامی نمی گویند و یک جمله در تحقق آرمانهایش نمی نویسند و اگر بتوانند تمامی راه های رسیدن امکانات به او را می بندند تا به تصور آنها، در فقر و تهی دستی و فشار درونی بمیرد و اگر بتوانند همه هستی ملت را در مدتی کوتاه به باد نیستی می دهند.
در تقابل با کفر جهانی در نهایت جز «زور و قدرت» هیچ عامل دیگری، بازدارنده و یا پیش برنده نیست و اگر احیانا از قانون، مذاکره و توافق نیز حرفی هست، صرفا اختصاص به کسانی دارد که استکبار جهانی به در اختیار گرفتن قیومیت آنان امید بسته و تا زمانی ادامه دارد که احتمال همراه سازی آنها از میان نرفته باشد. اما آنگاه که تیر امیدشان بر سنگ خورده و تقابل و سازش نا پذیری قطعی گردد، این ظواهر کنار رفته و کفر جهانی ماهیت اصلی خویش را که جز ظلم و زور و تجاوز نیست آشکار می سازد. لذا جنگ با کفر سلطه گر استراتژی حیات ماست و تا ابرقدرتان ماده پرست حاکم، به ضعف کشیده نشده اند و تا فتنه و فساد ناشی از از حاکمیت ظالمانه آنان در زمین باقیست مبارزه نیز ادامه خواهد یافت و تنها زمانیکه بزرگی، حاکمیت و قدرت اسلام، ترس را بر سراسر پیکره حکومت کفر مستولی سازد جسارت ظلم و طغیان را از آنان سلب و جرات تجاوز و سرپیچی را از آنان بگیرد و محرومین زمین رها شده از اسارت این دنیاپرستان، سرنوشت خویش را خود رقم زنند مبارزه علنی پایان می پذیرد.
سیده نرگس حسینی نماینده اتحادیه های دانشجویی در حال قرائت قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف

شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس گفت: سردار سلیمانی با مدیریت، ارتشی با نیرو هایی از کشور های مختلف را برای دفاع حرم ساماندهی کرد آیا نمی‌تواند با کمک کشور های اسلامی اینکار را برای فلسطین انجام دهد؟
ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد
درگاه پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در اجتماع حامیان حریم قدس شریف یک بیانیه انگلیسی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان قدس شریف، قرائت کرد.
تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست‌ها وحدت امت اسلامی است
امیر آبادی عضو هیات رییسه مجلس در اجتماع حامیان حریم قدس: من از طرف مجلس تشکر میکنم از شما. در هر موضوعی که در منطقه دشمن وارد شد با تدابیر رهبر انقلاب، نصر الله و یمنی‌ها  شکست خوردند. مسئله اول کردستان عراق بود. دوم نخست وزیر عراق بود. سوم مسئله یمن و عبدالله صالح بود. ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل کنار فلسطین خواهیم ایستاد. مجلس هم پشتیبان فلسطین خواهد بود.
ما همچون شهدای مدافع حرم در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد
سخنرانی لاتین حجت الاسلام حسینی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب برای خبرنگاران خارجی در میدان فلسطین در حال برگزاری است. 
شعار حاضرین: Death to israel
تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت اسلامی است
رضا ممشلو نماینده بسیج دانش آموزی در اجتماع حامیان حریم قدس: دشمنان میترسند از جمهوری اسلامی چون جمهوری با پشتوانه مردمی است و همچنین اسلامی است و سربازانی چون قاسم سلیمانی دارد.
وی ادامه داد: من به عنوان جوانی از جمهوری اسلامی عدد عمر اسراییل را از میدان فلسطین میخوانم 8240 روز و قول میدهم پیش از پایان این عدد رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اجتماع بزرگ حامیان حریم قدس شریف گفت: تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت است.

وی ادامه داد:  فلسطین قبله اول و متعلق به همه مسلمین است و امروز مردم فلسطین در نوک پیکان مبارزه با صهیونیست قرار دارند.

ابوشریف عنوان کرد: توطئه آنها ایجاد خاورمیانه جدید و رژیم صهیونیستی سیطره بر تمام مقدسات اسلامی و مسیحی داشته باشد.

جمهوری اسلامی باید دست‌های صهیونیست‌ها را از اقتصاد ایران قطع کند!
اسماعیل کوهی مقدم  نماینده  نماینده اتحادیه تحکیم وحدت در اجتماع حامیان حریم قدس: جمهوری اسلامی باید دست های صهیونیست ها را از اقتصاد ایران قطع کند !
 اغاز سخنرانی اغاز سخنرانی اسماعیل کوهی مقدم نماینده اتحادیه تحکیم وحدت در اجتماع بزرگ حامیان قدس شریف آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، اجتماع بزرگ حامیان قدس شریف در میدان فلسطین تهران هم اکنون با قرائت قرآن آغاز شد. 
حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف

حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف

آماده سازی جایگاه مراسم اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف

حضور اولیه دانشجویان در اجتماع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هم اکنون دانشجویان انقلابی در حال آماده سازی جایگاه مراسم اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف در میدان فلسطین تهران هستند. 
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف
از سوی  کمیته دانشجویی رهایی قدس میدان فلسطین به عنوان محل اصلی تجمع بزرگ مدافعان حریم قدس شریف اعلام شد. 
نقشه محل اجتماع به صورت زیر است : 
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کمیته دانشجویی رهایی قدس در بیانیه ای اعلام کرد که اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، امروز ساعت ۱۵ در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.  
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف

این کمیته اعلام کرد که این اجتماع با مجوز قانونی و با امنیت، آرامش و به صورت مسالمت آمیز برگزار خواهد شد. از شرکت کنندگان محترم خواستاریم همکاری‌های لازم را با مسئولین و انتظامات برنامه انجام دهند.
آغاز اجتماع دانشجویی مدافعان حریم قدس شریف

نظر شما