شناسهٔ خبر: 22946675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

توجه به فناوری اطلاعات از ضروریات هر سیستم اداری است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: امروزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهمیت بسیاری برای دولت برخوردار است لذا پرداختن به این موضوع از ضروریات هر سیستم اداری دولتی و خصوصی محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، در نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به شایستگی می تواند با گسترش دولت الکترونیک، توانمندسازی و شفافیت هرچه بیشتر نظام اداری کشور، کاهش بسیاری از فرآیند های زائد و موازی کاری ها را رقم بزند.

وی افزود: با توجه به اینکه دامنه تغییرات حوزه فناوری اطلاعات بسیار گسترده است، باید دانش خود را به روز و زیرساخت های لازم را فراهم کرد در غیر این حالت نمی توانیم بهره وری لازم را از تکنولوژی ببریم.

دلپسند تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در دهه گذشته انجام شده به طوری که این موضوع به یک نیاز جدی جامعه بدل شده است.

وی با بیان اینکه وابستگی رشد علم و دست یابی به اطلاعات ، اهمیت فناوری اطلاعات را بیشتر نشان می دهد، بیان کرد: یکی از عوامل مهم در ارزیابی پیشرفت کشورها، امکان دست یابی به اطلاعات و نحوه استفاده از آن است بنابراین باید به طور مداوم دانش خود را در این حوزه به روز کنیم و نرم افزارهای موجود را نیز همیشه مورد پایش قرار دهیم.

نظر شما