شناسهٔ خبر: 22946214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره "سفره ایرانی-فرهنگ گردشگری" با حضور ۴ استان در گچساران برگزار می‌‎شود

R41452/P1336/S6,69/CT11

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره "سفره ایرانی - فرهنگ گردشگری" با حضور چهار استان کشور در گچساران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، الماس قبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با حضور استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و فارس 7 تا 9 دی‌ماه به مدت سه روز در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در محل نمایشگاه‌های شهر دوگنبدان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره سراسری غذای ایرانی در هشت منطقه در کشور برگزار می‌شود که شهرستان گچساران امسال میزبان استان‌های منطقه هفت ایران است.

قبادی جشنواره سفره ایرانی را فرصتی برای توسعه گردشگری و بیان جلوه‌های فرهنگی استان عنوان و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره خوراک‌های سنتی هر منطقه را طبخ و عرضه می‌کنند.

قبادی با بیان اینکه در این جشنواره 10 غرفه در اختیار هر استان قرار می‌گیرد، ابراز کرد: نمایشگاه خوراک‌های سنتی، چادرهای عشایری، آیین و فرهنگ هر استان، انتخاب غرفه برتر، مسابقه آشپزی و دوره‌های آموزشی با موضوع‌های خوراک‌های سنتی و سالم از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/

نظر شما