شناسهٔ خبر: 22944661 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جورابی که آبروی مفتی سعودی را بُرد +عکس

شیخ محمد عریفی دیروز هم در واکنش به این حمله ها خیلی ساده به مردم گفت: مشاغل و امور شخصی باعث شده کم در سیاست دخالت کنم!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شیخ محمد عریفی صاحب نظریه ی کمک ملائکه به جنگجویان تکفیری در سوریه، که از بالای منبر نماز جمعه در چند کشور اسلامی با بغض و غضب مردم را به جهاد  دعوت می کرد دیروز با 30 تویت در تویتر رسمی خود با بیش از 20 میلیون فالور پیرامون "کیفیت مسح پا هنگام وضو با وجود جوراب" و با هیچگونه اشاره به موضوع قدس (تا الآن)، خودش را مورد تمسخر و حمله ی مردم قرار داد. دیروز هم در واکنش به این حمله ها خیلی ساده به مردم گفت "مشاغل و امور شخصی باعث شده کم در سیاست دخالت کنم!!!".

این شوک بعد از شوک سخنرانی نماز جمعه در مسجد رسول در مدینه بود که موضوع آن "تعاقب فصل های سال و تغییرات محیط زیستی" بود و سخنرانی مکه که موضوع آن "پدر و مادر" بود.

سیاست های سعودی روز به روز برای عرب ها بعد از ده ها سال تاثیر روی افکار عمومی آن ها آشکار تر می شود،  خصوصا در این چند روز که عکس های پادشاهان سعودی در غزه و اردن و چند جای دیگر در تظاهرات علیه تصمیم خبیثانه ترامپ زیر پا گذاشته و سوزانده شد، و حمله ی شدید مردم سرتاسر جهان اسلامی در فضای مجازی به آن ها جای امیدی گذاشته است برای بیداری روز افزون مسلمانان و قدرت تشخیص بین دوست و دشمن.

نظر شما