شناسهٔ خبر: 22944081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

فرمانده یگان صابرین: محکم اسلحه‌ها را بگیریم، تا نابودی اسرائیل کمتر از ۲۵ سال باقی‌مانده است

فرمانده یگان ویژه صابرین گفت: دست به دست هم محکم اسلحه‌ها را بگیریم که تا نابودی اسرائیل کمتر از ۲۵ سال باقی مانده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ ابراهیم آتانی فرمانده یگان ویژه صابرین در همایش مشترک تیپ 65 و یگان ویژه صابرین که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد با اشاره به اینکه وحدت ارتش و سپاه از زیباترین جلوه‌های نیروهای مسلح است؛ ‌اظهار داشت: ماهیت مردانگی، غرور و افتخار در دلاورمردان نیروهای ویژه و رزمندگان وجود دارد. در فرهنگ کشورها که مطالعه می‌کنیم؛ هر تسلطی که از طرف بیگانه رخ داده منشا آن تفرقه بوده است. در تفکر اسلامی وحدت بسیار ارزشمند است و باید بدانیم که اگر قرار است که کشور، دین و ناموسمان را حفظ کنیم؛ شرط اصلی آن وحدت است.

سرهنگ آتانی با اشاره به اهمیت نقش نیروهای مسلح در دفاع از امنیت ملی تاکید کرد: نیروهای مسلح بنابه تعابیر بزرگان ویژگی‌های بزرگی دارند که نبود آنها با اضمحلال کشور مواجه می شود. لباس مقدسی به تن ماست و باید شرف این لباس را حفظ کرد. دلسوزانه‌ترین حمایت‌ها اتحاد ارتش و سپاه است و جلوه این حمایت‌ها و همکاری‌ها را در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: امروز ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند و دست به دست هم برای انسجام کشور تلاش می‌کنند. دست به دست هم محکم اسلحه‌ها را بگیریم که تا نابودی اسرائیل کمتر از 25 سال باقی مانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما