شناسهٔ خبر: 22943800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نظرمحمدی در گفت‌وگو با میزان:

مگر اینستاگرامی قرارداد بستم که اینستاگرامی برکنارم کنند؟!/ مومنی باید من را اخراج کند نه بیات

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم سپیدرود گفت: مالک قانونی سپیدرود باید مرا اخراج کند در حالی که بیات فقط خریدار باشگاه است.

صاحب‌خبر -

علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اخراجش از تیم سپیدرود اظهار داشت: من اصراری به ماندن در سپیدرود ندارم ولی به شرطی که مالک قانونی باشگاه که فعلا آقای میرشهاب مومنی است، برگه اخراج مرا بدهد تا من هم بروم دنبال کار و زندگی خودم.

وی ادامه داد: الان من بلاتکلیف هستم. اگر سرتمرین نیایم، به من می‌گویند چرا به حرف کسی که متقاضی خرید تیم است و نه مالک تیم گوش دادی و تمرینات را ترک کردی. از سوی دیگر بیایم سرتمرین بین تیم دو سه دستگی بوجود می‌آید. از این رو در دوراهی ماندم و نمی‌دانم باید چه کار کنم. الان مشکل من این است که مالک رسمی و قانونی باشگاه که فدراسیون فعلا امضای او را می‌شناسد، آقای مومنی است، ولی او به من نگفته که دیگر مربی سپیدرود نیستم. اگر فردی که مسئول است و حق امضا دارد برگه اخراج مرا به دست من بدهد من هم می‌توانم تصمیم درست بگیرم.

این مربی ادامه داد: شب گذشته بیات مرا در اینستاگرام برکنار کرد. من در اینستاگرام مربی سپیدرود نشدم که در اینستاگرام برکنار شوم. به من در اتاق آقای رهنما، مدیرکل تربیت بدنی برگه‌ای داده شد و مرا به عنوان سرمربی انتخاب کردند. امروز هم مسئول قانونی یک نامه دو خطی به من بدهد که آقای نظرمحمدی شما دیگر سرمربی سپیدرود نیستی تا من بروم دنبال زندگی خودم، اما بیات مالک قانونی نیست که من حرف او را گوش بدهم.
 
انتهای پیام/

نظر شما