شناسهٔ خبر: 22943683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قزلباش در جمع دانشجویان:

دانشجو باید اعتماد به نفس داشته باشد و عقاید خود را در جمع مطرح کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان این است که اعتماد به نفس را در دانشجویان تقویت کند زیرا دانشجو باید اعتماد به نفس داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سالن همایش های بین المللی روزبه این دانشگاه برگزار شد.

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان و دانشگاهیان گفت: اولین ویژگی دانشجو، صداقت، عدم وابستگی و شجاعت است.

قزلباش افزود: دانشجو باید اعتماد به نفس داشته باشد و عقاید خود را در جمع مطرح کند و سیاست دانشگاه علوم پزشکی زنجان این است که اعتماد به نفس را در دانشجویان تقویت کند و از دانشجویان برای انجام امورات دانشگاه کمک بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد:امیدوارم توفیق داشته باشم دراین راه قدم بردارم و امیدوارم دانشجویان عزیز که همانند فرزندان ما هستند با گام های بلند در جهت تحقق اهداف حرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه درصددیم تا مرکزی جهت پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاسیس نماییم افزود: مرکز پرورش خلاقیت و نوآوری می‌تواند استعدادهای دانشجویان را شناسایی کرده و باعث سرمایه گذاری و بروز خلاقیت های دانشجویان نخبه و خلاق شود.

 



نظر شما