شناسهٔ خبر: 22942210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا/ هراس چلسی از رویارویی با بارسلونا و پاری سن ژرمن

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس امیدوار است در قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان او با بارسلونا و پاری سن ژرمن روبرو نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری میرر، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در نیون در سوئیس برگزار می شود. چلسی با یکی از تیم های بشیکتاش، پارس سن ژرمن و بارسلونا روبرو خواهد شد.
رویارویی با دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کابوسی برای شاگردان آنتونیو کونته خواهد بود که تا این مرحله فصل بدی را در لیگ برتر انگلیس داشته اند.
چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در مرحله گروهی دوم شد و به همین علت در گلدان دوم قرار دارد. چلسی امیدوار است با تیم ترکیه ای روبرو شود و قرعه دو تیم مدعی قهرمانی نصیب او نشود.
سرمربی چلسی اذعان کرد که تیم او برای دفاع از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شانسی ندارد و به همین علت تحت فشار است.
بر اساس قوانین مسابقات، چلسی در مرحله حذفی نمی تواند با یک تیم دیگر انگلیسی یا رم که قبلا مقابل آن بازی کرده است، روبرو شود.
کونته گفت: فکر می کنم ما شایسته صعود به مرحله حذفی بودیم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه پیش می آید.
چلسی یکی از شش تیمی است که قهرمان لیگ داخلی شده و به مرحله حذفی صعود کرده است.
پنج تیم از لیگ برتر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام در مرحله گروهی صدرنشین شدند. این تیم ها در گلدان اول قرار دارند. اما با توجه به حضور رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ در گلدان دوم قرعه سختی نیز در انتظار آنهاست.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام هم گفت: من چالش را دوست دارم. ترجیح می دهم مقابل یک تیم بزرگ بازی کنم. بازی مقابل تیم های بزرگ آزمون بزرگی برای ماست.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما