شناسهٔ خبر: 22941141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خانلرخانی در گفتگو با مهر:

در حضور بهترین‌های دنیا قهرمان شدیم/ هدف بعدی قهرمانی آسیاست

سرمربی تیم پاراتکواندو گفت: عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی آیواز را در میان بهترین‌های جهان کسب کردیم.

صاحب‌خبر -

پیام خانلرخانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در این دوره از مسابقات غیر از روسیه که چند تکواندوکار اصلی خود را همراه داشت، سایر مدعیان جهانی با ترکیب کامل و بهترین های خود به پرتغال سفر کرده بود و همین موضوع باعث شد رقابتهای سطح بالایی را شاهد باشیم.

وی افزود: می دانستم میدان سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم با آمادگی بالایی در این رقابتها به میدان رفتیم. اعضای تیم نیز پرقدرت ظاهر شده و با ارائه نمایشی کم اشتباه و درخور توجه عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته و در نهایت با کسب چهار مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کردیم.

سرمربی پاراتکواندو ایران ادامه داد: هدف اصلی ما حضوری موفق در پارالمپیک ۲۰۲۰ است و در این مسیر برنامه های خود را قدم به قدم پیش می بریم. از همین مسابقات  در راه کسب سهمیه پارالمپیک  ۶۰ امتیاز با ارزش به حساب اعضای تیم واریز شد. این امتیازات تاثیر خوبی در رنکینگ جهانی تکواندوکاران ما دارد و باعث شد تا سال ۲۰۱۷ را با ثبت یک قهرمانی با ارزش به پایان برسانیم.

خانلرخانی در پایان گفت:  هدف بعدی ما حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست که بعد از سه ماه استراحت، برنامه های آماده سازی خود را آغاز می کنیم. رقابتهایی که خردادماه آینده در ویتنام برگزار می شود و تلاش داریم در این مسابقات نیز ضمن کسب بهترین نتیجه، تمام امتیازات ممکن را بدست آوریم تا جایگاه اعضای تیم در رنکینگ جهانی تثبیت شود. 

 تیم پاراتکواندو ایران ایران با چهار طلای سعید صادقیان، احمد نریمانی، مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی و تک برنز محمود جعفرزاده عنوان قهرمانی هفتمین دوره رقابت های جهانی آیواز را کسب کرد. 

نظر شما