شناسهٔ خبر: 22939580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است/ دوستی با انگلیس و امریکا طبق گفته قرآن منع شده است

گروه سیاست: معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که بار دیگر بنی‌اسرائیل مجازات خواهند شد، تصریح کرد: امام صادق(ع) قسم جلاله خورد که اهالی قم این وعده را محقق خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در نهمین یادواره شهدای گمنام و یادبود شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه نام و یاد شهدا باید در تاریخ انقلاب خونبار و برای نسل‌های آینده همواره زنده بماند، اظهار کرد: همانطور که یاد و خاطره شهدای کربلا امیدبخش جنبش‌های اسلامی و جوهره حرکت مسلمانان بوده است، یادو خاطر شهدای ما نیز موجب حیات اسلام در کره خاکی شده است.
وی با بیان اینکه باید از محافلی که برای شهدا برگزار می‌شود بصیرت کسب کنیم و به وظیفه خود عمل کنیم، افزود: از روزی که انقلاب اسلامی ایران از سال 42 توسط امام راحل آغاز شد، از همان زمان استکبار در مقام مقابله با این حرکت برآمد.
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه شهدا پشتیبان مقبولیت این نظام هستند، تصریح کرد: قرار نبود انقلاب اسلامی از منظر استکبار پیروز شود، اما به خواست خدا پیروز شد.
وی با بیان اینکه قرار نبود که حکومت پهلوی از زاویه دید استکبار نابود شود، اما شد، ادامه داد: قرار نبود که صدام شکست بخورد اما خداوند اراده کرد که شکست بخورد و خورد به طوری که خداوند به دست دشمنان ما صدام را سرنگون کرد.
سردار سپهر با اشاره به اینکه قرار بود که عراق حیات خلوت آمریکا و رژیم صهیونیستی بشود اما نشد، خاطرنشان کرد: قرار نبود که جبهه مقاومت در سوریه پیروز شود اما خدا مدافعان حرم و جبهه مقاومت را حمایت کرد و پیروزی به دست آمد.
وی با بیان اینکه قرار نبود داعش که مولود صهیونیست جهانی است، شکست بخورد اما به اراده خدا و به دست جبهه مقاومت شکست خورد، گفت: قرار نبود در جنگ 22 روزه، 6 روزه و هشت روزه صهیونیست‌ها و چهارمین ارتش قدرتمند جهان شکست بخورد اما این ارتش در مقابل عده‌ای جوان با سلاح معمولی به اراده خدا شکست خورد.
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه چندین کشور به ایران متوسل شدند تا حزب‌الله را راضی کند که جنگ 33 روزه تمام شود، اظهار کرد: قرار نبود حزب‌الله برای صلح شرط بگذارد اما گذاشت.
وی با بیان اینکه امروز امنیت رژیم غاصب صهیونیستی آسیب دیده است، افزود: ایمان به خدا باعث این پیروزی‌ها شده است.

قرآن وعده مجازات بنی اسرائیل را برای بار دیگر داده است
سپهر با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که بار دیگر بنی‌اسرائیل مجازات خواهند شد، تصریح کرد: امام صادق(ع) قسم جلاله خورد که اهالی قم این وعده را محقق خواهند کرد.
وی با بیان اینکه دموکرات‌ها دلیل قبول برجام را نداشتن قدرت حمله به ایران دانستند، ادامه داد: آمریکا اعلام کرد که با برجام تا 25 سال آینده امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کرده اما امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هم فرمودند که اسرائیل تا 25 سال آینده نابود خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امروز می‌بینیم که تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: خداوند هم وعده داده که پیروزی ما قطعی خواهد بود.
وی با بیان اینکه بشریت مدیون خون شهدای ماست، گفت: به برکت انقلاب اسلامی بود که آمریکا در پایان قرن بیستم در هر جنگی که علیه جهان اسلام آغاز کرد، شکست خورد.
سپهر با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به اعتراف خودشان هم در رفاه و هم در امنیت شکست خورده‌اند، اظهار کرد: همه عوامل صهیونیستی در جهان تلاش می‌کنند که رفاه و امنیت امریکا تأمین شود، اما این اتفاق رخ نداده و امریکا تا 10 نسل دیگر بدهکار است.
وی با بیان اینکه شخصیت‌های تراز اول آمریکا در موسسات تحقیقاتی به دنبال شکست انقلاب اسلامی هستند، افزود: با تمام تلاشی که این موسسات انجام می‌دهند اما خداوند وعده داده که پیروزی نصیب مسلمانان شود.
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه خداوند صراحتا فرموده که دوستی با دشمنان ممنوع است، تصریح کرد: تأسف‌بار است که برخی از مسئولان می‌گویند نان ما در دوستی با آمریکا و استکبار است.

دوستی با انگلیس و امریکا طبق گفته قرآن منع شده است
وی با اشاره به اینکه در جریان سفر وزیر خارجه انگلیس برخی اعلام کردند که باید با انگلیس دوستی کنیم، ادامه داد: این در حالی است که خداوند فرموده که مومنان نباید کافران را دوست قرار بدهند و فریب سخنان دشمنان را بخورد چراکه هر کس این امور را انجام دهد، خداوند با او رابطه‌ای ندارد.
وی با بیان اینکه خداوند وعده کرده که یهودیان و مسیحیان به افرادی که راه شهدا را ادامه می‌دهند نمی‌توانند آسیب جدی وارد کنند، خاطرنشان کرد: تمام جنایات داعشی‌ها و تکفیری‌ها بر اساس آموزش‌های صهیونیست‌ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه کفار هیچ گاه تکیه‌گاه مومنین نخواهند بود، گفت: گمان نکنید که اگر به دشمنان تکیه کنیم به ما آسیب نمی‌رسانند، باید به خدا تکیه کنیم، نه به دشمنان آمریکایی و انگلیسی.

امروز به پیروزی‌های بزرگی در جهان دست یافته‌ایم
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شرایط طوری است که امروز به پیروزی‌های بزرگی در جهان دست می‌یابیم، اظهار کرد: دشمنان به این موفقیت‌ها معترف هستند.
وی با بیان اینکه کیسینجر اعلام کرد که ایران مستعد ایجاد یک امپراتوری قوی است، افزود: به یاری خدا ما امپراتوری قوی می‌سازیم و زمینه ظهور امام عصر(ع) را فراهم می‌کنیم.
سپهر با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ایران قدرت مسلم غرب آسیاست، تصریح کرد: اگر امروز ما ضعف نظامی داشتیم، آمریکا و اسرائیل در حمله به ما تردید نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه خیلی‌ها گفتند که مقاومت در عراق و سوریه فایده ندارد، اما امام ما اعلام کرد که ما پیروز می‌شویم و شدیم، ادامه داد: آمریکایی‌ها نیز به خدا ایمان پیدا کردند و به نبوغ رهبر ایران در روزنامه واشنگتن اعتراف کرده و به رشد و پیشرفت ایران اسلامی اذعان داشتند.
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: تمام مذاهب در کشورهای اسلامی، همه فرقه‌های اسلامی و حتی کسانی که در شورای امنیت حضور دارند به مزخرف بودن مواضع سیاسی آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور در رژیم جعلی صهیونیستی به قدس اذعان کردند که این پیروزی‌‌ها از آن شهدا و امام ماست.
وی با اشاره به اینکه در دنیا جای یکی بیشتر نیست یا حق و یا باطل، گفت: ما کوتاه نخواهیم آمد و تا جان در بدن داریم بر باورهای خود ایستاده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه باید ایمان مردم تقویت شود، افزود: رعایت اصول اسلامی در زندگی همان مبارزه‌ای است که شهدا با استکبار انجام دادند.
وی با بیان اینکه باید از جوانان برای پیشرفت کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: نباید جوانان تحصیلکرده بیکار داشته باشیم.
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه همه زندگی ما جنگ احد است، ادامه داد: مسئولان و احزاب باید از شهدا عبرت بگیرند و دنبال ثروت و قدرت نروند.
وی با بیان اینکه باید مانند عمار بصیرت و مثل مالک اشتر ایستادگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برخی به امام و رهبری توجه دارند اما از آمریکا و انگلیس و فتنه تبری نمی‌جویند، این افراد در صف دشمنان هستند.
وی با اشاره به اینکه برخی مدعی هستند که در مقابل آمریکا ایستادگی نکنیم، گفت: رهبر ما قسم می‌خورد که راهی جز ایستادگی در مقابل امریکا نداریم.

نظر شما