شناسهٔ خبر: 22938835 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دزدان خودروهای غرب تهران کلکسیون سابقه کیفری دارند

خبرگزاری میزان- دو سارق لوازم داخل خودرو که کلکسیون دستگیری و سابقه کیفری دارند، در داخل خودرو سرقتی دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

دزدان خودروهای غرب تهران کلکسیون سابقه کیفری دارندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، 28 آبان ماه امسال ماموران کلانتری 141 حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین مشکوک می شوند و پس از استعلام پلاک خودرو مشخص می شود خودرو سرقتی است. با مشخص شدن سرقتی بودن خودرو ماموران به سرنشینان خودرو دستور ایست دادند اما دو مرد جوان با دیدن پلیس اقدام به فرار کردند. 

دقایقی بعد از تعقیب و گریز راننده و سرنشین توقف کرده و با پای پیاده اقدام به فار در کوچه های غرب تهران می کنند. ماموران که در تعقیب این سارقان بودند با شلیک هوایی این دو نفر را دستگیر کردند. 

با انتقال متهمان به کلانتری جواد 30 ساله شناسایی و مشخص شد که این متهم 15 سابقه زندان دارد. همچنین در بررسی سوابق علیرضا 26 ساله مشخص شد او هم دارای 11 سابقه کیفری دارد. در بازرسی از خودرو سرقتی مقدار زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد. 

با انتقال متهمان به شعبه 15 بازپرسی دادسرای صادقیه، متهمان به 32 سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و مدعی شدند با سرقت یک خودرو در سطح شهر پرسه زده و با شناسایی خودروهایی که ایمنی لازم ندارند اقدام به سرقت لوازم داخل آنها می کردند. 

در ادامه مالخر این متهمان که مردی 40 ساله و دارای 14 سابقه کیفری بود، شناسایی و دستگیر شد. 

روز گذشته پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، انها با دستور سعید احمد بیگی بازپرس پرونده راهی زندان شدند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما