شناسهٔ خبر: 22938797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

اجرای طرح تحول سلامت سبب افزایش خدمات درمانی در مازندران شد

R41358/P1486/S6,74/CT11

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر همکاری بیشتر رسانه‌ها در ارتقا نظام سلامت در جامعه، گفت: اجرای طرح تحول سلامت سبب افزایش خدمات درمانی در مازندران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید عباس موسوی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با تشریح ابعاد حوزه سلامت و مولفه‌های آن جهت ارتقای سطح کیفی سلامت در استان، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از مشکلات درمانی و بهداشتی مردم رفع شده و سطح رضایت از نحوه ارایه خدمات درمانی افزایش یافته است.

وی افزود: لازم است جهت داشتن جامعه ای سالم و عاری از بیماری، بهداشت عمومی به نحو چشمگیری ارتقا یابد و این مهم با همکاری دست اندرکاران حوزه سلامت و صدا و سیما و سایر اصحاب رسانه میسر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هر چه تعامل در اطلاع‌رسانی موضوعات بهداشتی و درمانی از طریق رسانه‌ها بیشتر شود مردم از ثمرات آن بیشتر بهره‌مند خواهند شد و عدم آگاهی مردم در سطح جامعه سبب ایجاد مشکلات عدیده می‌شود که جبران آن هزینه‌های زیادی را برای دولت و مردم تحمیل می‌کند.

موسوی اضافه کرد: باید در زمینه ارتقا فرهنگ بهداشتی و تغییر سبک زندگی مردم جامعه ،آگاهی‌بخشی و سواد جامعه درخصوص رفتارهای پرخطر مردم در راستای کاهش بیماریها و کم کردن هزینه سلامت مردم قدم برداشت.

علی صادق مقدسی، مدیر کل صدا و سیمای مازندران  نیز با تاکید بر همکاری‌های مشترک افزود: موضوع سلامت یکی از آیتم‌های هدف گزاری شده براساس سیاست‌های کلی صدا و سیما است.

وی افزود: وظایف دو جانبه مبنی بر گسترش تعامل فی مابین در رسیدن به اهداف حوزه سلامت در سطح استان بسیار حائز اهمیت و توجه است.

انتهای پیام/

نظر شما