شناسهٔ خبر: 22938739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رضایت ساری با وجود متوقف شدن برابر فیورنتینا

سرمربی ناپولی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر فیورنتینا با وجود کسب تساوی راضی است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، ناپولی نتوانست از تساوی اینتر و یوونتوس استفاده کند. این تیم در هفته شانزدهم رقابت‌های سری A  برابر فیورنتینا با تساوی بدون گل متوقف شد تا از بازگشت به صدر جدول رده‌بندی بازماند.

ساری با وجود تساوی در این دیدار از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نداشتند اما خوشبختانه با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند نشان دادند که آن ناکامی را فراموش کرده‌اند. با انگیزه بالایی برابر فیورنتینا بازی کردیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم بسیار بهتر از  حریف بازی کردیم. کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم  سه امتیاز را به دست  آوریم. متاسفانه چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم. اگر کمی با تمرکزتر بازی می‌کردیم  الان به صدر برگشته بودیم. من از نتایج تیمم احساس راحتی می‌کنم  و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

سرمربی ناپولی در پایان سخنان خود گفته‌های خود اظهار کرد: با وجود این که متوقف شدیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اگر به پیروزی می‌رسیدیم همه از بازگشت ناپولی به روزهای خوب سخن به میان می‌آوردند.

انتهای پیام

نظر شما