شناسهٔ خبر: 22938729 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درخواست قطر از جامعه بین‌الملل برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی

R36348/P36446/S8,90,92,1115/CT10

وزارت خارجه قطر از جامعه بین‌الملل خواست که به منظور متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اقدامی فوری انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رأی الیوم، قطر استفاده مفرط رژیم صهیونیستی از زور علیه شهروندان فلسطینی را که طی روزهای گذشته در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده‌اند، به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه قطر روز یکشنبه در بیانیه‌‌ای اعلام کرد که ده‌ها تن از تظاهرات کنندگان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

قطر از جامعه بین‌الملل خواست که فورا به منظور توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین، وارد عمل شود.

وزارت خارجه قطر همچنین بر مواضع این کشور در حمایت از مسأله فلسطین و ملت فلسطین به منظور بازپس‌گیری حقوق مشروع آن‌ها که در رأس آن تشکیل دولت مستقل در مرزهای 1967 و به پایتختی قدس شرقی است، تاکید کرد.

 هلال احمر فلسطین روز گذشته اعلام کرد که 157 شهروند فلسطینی امروز یکشنبه در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

 تظاهرات شهروندان فلسطینی در اعتراض به تصمیم شوم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

طی چند روز گذشته صدها شهروند فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست یا به‌دلیل استنشاق گاز‌های سمی در مناطق مختلف زخمی شدند.

گروه‌های فلسطینی خواستار تداوم تظاهرات و راهپیمایی‌ در اعتراض به تصمیم ترامپ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما