شناسهٔ خبر: 22938521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجم زباله‌دان تاریخ از راهبرد‌های شکست‌خورده آمریکا روز به روز سنگین‌تر می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: پس از شکست آمریکایی‌ها در جبهه مقاومت، آنان با ترفند‌های جدید به دنبال آن هستند که موقعیت فروریخته خود را بازسازی کنند.

صاحب‌خبر -

اتونشر// حجم زباله‌دان تاریخ از راهبرد‌های شکست‌خورده آمریکا روز به روز سنگین‌تر می‌شود/ آمریکا با ترفندهای جدید به دنبال بازسازی موقعیت فروریخته خود استمجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر گفت: اهداف دشمن همواره ثابت است و آنان صرفا استراتژی‌ها و راهبردهایشان را به تناسب شرایط تغییر می‌دهند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ یک راهبرد و تاکتیک جدید برای دشمنی با جهان اسلام است، ادامه داد: وقتی آمریکایی‌ها در جبهه مقاومت شکست خوردند و به اهدافشان نرسیدند، با ترفند‌های جدید به دنبال آن هستند که موقعیت فروریخته خود را بازسازی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه راهبرد جدید آمریکا برای بازسازی طرح شکست خورده ایجاد خاورمیانه جدید این است که کشور‌های دیگر را به دنبال خود بکشاند، تصریح کرد: همه دیدیم که هم‌پیمانان آمریکا و ترامپ هم از این تصمیم تبعیت نکرده و آن را تقبیح کردند.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه کاملا مشخص است که این نوزاد جدید آمریکا قبل از تولد سقط شده است، خاطرنشان کرد: حجم زباله‌دان تاریخ از راهبرد‌های شکست خورده آمریکا روز به روز سنگین‌تر می‌شود و قطعا آرزوی آنان محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما