شناسهٔ خبر: 22938491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت روز دانشجو؛

برگزاری گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثار گلستان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: به مناسبت روز دانشجو گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گلستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

محمدعلی طالع زاری، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت روز دانشجو گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گلستان در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این همایش به هدف یاد و خاطره شهدای دانشجو 16 آذر برگزار می شود، افزود: گرامیداشتن یاد و خاطره 68 دانشجو استان گلستان، تبیین سیاست های وزارت خانه های مربوطه در خصوص دانشجویان و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان از اهداف برگزاری این همایش محسوب می شود.

 

طالع زاری اظهار داشت: در این همایش فقهی مدیرکل آموزش بنیاد شهید کشور، رجبی، مدیرکل شاهد و امور ایثارگر و مشاور وزیر بهداشت و درمان و نصیبی زاده مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد حضور خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: این مراسم در روز(20 آذر) ساعت 14 الی 17 برگزار می شود که در صبح همین روز کارگاه آموزشی با حضور مسئولان آموزش بنیاد شهید و مسئولان ستاد شاهد آموزش و پرورش استان با حضور فقهی مدیرکل آموزش بنیاد شهید کشور در سالن اجتماعات بنیاد شهید گلستان برگزار می شود.

 

نظر شما