شناسهٔ خبر: 22938452 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خانم بازیگر مشهور با لباس عروس/عکس

رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روی صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش با لباس عروس در کنار مسعود رایگان همسرش به اشتراک گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان همسر مسعود رایگان دیگر بازیگر کشورمان است که از چند سال پیش زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و همچنان عشقشان پابرجاست. رویا تیموریان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از خودش در لباس عروس در کنار مسعود رایگان به روز کرد.

رویا تیموریان با انتشار این عکس نوشت :12 سال پیش پشت صحنه فیلم سینمایی کافه ستاره...

 

عکس جالب « رویا تیموریان» با لباس عروس!

کافه ستاره چهارمین فیلم سینمایی سامان مقدم بود که در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر (1384) در بخش مسابقه سینمای ایران شرکت کرد. این فیلم در دهمین جشن سینمایی ـ تلویزیونی دنیای تصویر در هفت رشته نامزد بود که سرانجام موفق یه کسب جایزه های بهترین کارگردانی ، بهترین تدوین و بهترین بازیگر زن (رویا تیموریان) شد.

عکس جالب « رویا تیموریان» با لباس عروس!

رویا تیموریان ، افسانه بایگان و هانیه توسلی در کافه ستاره

کافه ستاره روایت زندگی سه زن به نام های فریبا، سالومه و ملوک در یکی از محله های قدیمی تهران است. فریبا زن میانسالی است که مخارج زندگی خود و خانواده اش را از اداره کردن کافه ای کوچک و حقیر در محله درمی آورد. سالومه دختر جوان و زیبای محل، رویای ازدواج با پسری به نام ابی را در سر دارد ولی پسر هیچ پولی ندارد و ملوک زن میانسالی است که عاشق یکی از جوان های محل به نام خسرو است.

افسانه بایگان ، پژمان بازغی ، هانیه توسلی ، رویا تیموریان ، حامد بهداد ، شاهرخ فروتنیان ، مسعود رایگان ، نیکو خردمند ، ایرج نوذری ، نگار فروزنده ، مهدی صباغی ، کیانوش گرامی، کوروش ستوده از جمله بازیگران فیلم سینمایی کافه ستاره بودند.

 عکس جالب « رویا تیموریان» با لباس عروس!

مسعود رایگان و رویا تیموریان از بازیگران باتجربه سینمای ایران هستند که شاید به جرات بتوان گفت، یکی از خوشبخت ترین زوج های هنری سینمای ایران هستند.

رویا تیموریان یکبار ازدواج کرده ولی بدلایلی این ازدواج به طلاق منجر شده است، او از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد، از سال 82 نیز با مسعود رایگان ازدواح کرده و زندگی آرامی دارد.

رویا تیموریان در برنامه دورهمی درباره ماجرای عاشق شدن و ازدواجش با مسعود رایگان گفت:من سالها با دخترانم تنها زندگی میکردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از 22 سال دوباره همدیگر را دیدیم ( من و آقای مسعود رایگان با هم در یک دانشگاه درس خواندیم) و بعد از سفر به ایران ماجرای آشنایی بیشتر ما و ازدواج شکل گرفت.

 

نظر شما