شناسهٔ خبر: 22938056 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کمپین بحرینی‌ها علیه سفر هیئت آل خلیفه به سرزمین‌های اشغالی

R36348/P36447/S8,90,92,1115/CT10

شهروندان بحرینی با راه‌اندازی یک کمپین در فضای مجازی، سفر هیئت آل خلیفه به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، شهروندان بحرینی در محکومیت سفر هیئتی اعزامی حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور به سرزمین‌های اشغالی، کمپینی خودجوش در فضای مجازی به راه انداختند.

بر اساس این گزارش، این کمپین در شبکه اجتماعی توییتر با عنوان "بحرین در برابر عادی‌سازی مقاومت می‌کند"، راه‌اندازی شده است. 

هزاران نفر از شهروندان و فعالان و شخصیت‌های سیاسی بحرینی با پیوستن به این کمپین، ضمن محکوم کردن سفر هیئت آل خلیفه به سرزمین‌های اشغالی، گفتند که این هیئت نماینده ملت بحرین نیست، بلکه نماینده رژیم است.

فعالان بحرینی تاکید کردند که مسأله فلسطین، مسأله‌ای اساسی برای شهروندان بحرین باقی می‌ماند و عادی‌سازی روابط با اسرائیل از نظر بحرینی‌ها محکوم بوده و خواهد بود.

 رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند که یک هیئت بحرینی برای سفری 4روزه و دیدار با مقام‌های اسرائیلی وارد سرزمین‌های اشغالی شده است. این سفر در شرایطی انجام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شهر قدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل به‌رسمیت شناخته و این مسئله با مخالفت گسترده بین المللی روبه‌رو شده است.

این هیئت که ظاهراً با دستور حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به اسرائیل فرستاده شده، شامل مقام‌های مذهبی است و قرار است با مقام‌های اسرائیلی در شهر تل‌آویو دیدار و گفتگو کند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی اسرائیل، این هیئت بحرینی همراه با هیئتی از وزارت خارجه اسرائیل از بخش قدیمی شهر بیت المقدس دیدن کرده است. جزئیات بیشتری از این سفر فاش نشده ولی شبکه 2 تلویزیون اسرائیل اعلام کرده است که این هیئت پیام صلح و برادری شاه بحرین را برای اسرائیل آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما