شناسهٔ خبر: 22937490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سهم لرستان در بودجه سال ۹۷ افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان لرستان گفت:سهم لرستان در بودجه ۹۷ افزایش یافته است

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان لرستان گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ سهم اعتبارات استانی افزایش یافته و وضعیت استان لرستان در بودجه سال ۹۷ نسبت به بودجه سال ۹۶ مطلوب‌تر است.

 چگنی گفت: درلایحه ۹۷ اصلاحات ساختاری صورت گرفته که دارای ویژگی‌های حائز اهمیت است؛ در لایحه ۹۷ تعدادردیف‌های متفرقه کمتر شده است؛ در این لایحه در مورد ریزگردها، حمل ونقل‌های عمومی، بافت‌های فرسوده توجه بهتری شده است.

وی بیان کرد: در لایحه بودجه سال ۹۷ برای صادرات غیرنفتی، مشارکت عمومی وخصوصی در پروژه‌های عمرانی و از همه مهمتر عدالت اجتماعی تلاش شده که برای حذف فقر مطلق و بهبود سلامت جامعه تاثیر پذیر است.

افزایش سهم لرستان در بودجه ۹۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان لرستان با اشاره ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: اصلاح فرآیند تصویب، اصلاح فرآیند اجرا، استقرار بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، افزایش شفافیت و انضباط بودجه‌ای از دیگر محور‌های مهم لایحه بودجه ۹۷ بوده است؛ دومین ویژگی آن توجه ویژه به الویت‌های برنامه‌ای است که می‌توان زیرمجموعه آن ازقبیل تقویت بنیه دفاعی، توجه به محیط زیست و ساماندهی بسماند‌ها برشمرد

هادی چگنی با بیان اینکه سومین ویژگی این لایحه توجه ویژه به تولید و اشتغال است افزود: ویژگی حایز اهمیت اشتغال گسترده، مشارکت عمومی وخصوصی است؛ چهارمین ویژگی لایحه ۹۷ توجه ویژه به عدالت اجتماعی که تلاش برای حذف فقر مطلق است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان لرستان گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ سهم اعتبارات استانی به ۲۴.۳ افزایش یافته و وضعیت استان لرستان در بودجه سال ۹۷ نسبت به بودجه سال ۹۶ وضعیت مطلوب تری دارد.

هادی چگنی خاطر نشان کرد: در لایحه سال ۹۷ پیش بینی شده حدود ۹۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود که بیشترین اشتغال در بخش صنعت با ۲۵۴ هزار شغل است؛ ۷۱ هزار طرح  ناتمام در دست دولت است که حدود ۶ هزار پروژه ملی و حدود ۶۵ هزار استانی است.

انتهای پیام/د


افزایش سهم لرستان در بودجه ۹۷

 

نظر شما