شناسهٔ خبر: 22937441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگان در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل در لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه ۳۲۳ فقره پرونده تخلف رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ استان مطرح گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۰ فقره از رشدی برابر ۴۳۸ درصد برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ مجموع پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۱۱ استان ۳۵۷ فقره بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۱۲ که وظیفه بررسی تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر را برعهده دارد، افزود: در حالی که در هشت ماهه سال گذشته ۸ فقره پرونده تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در این کمیسیون مطرح شده بود، امسال تعداد این پرونده‌ها با ۴۲۵ درصد افزایش به ۴۲ فقره رسیده است.

شرفی در ادامه گفا: این رشد چشم‌گیر در شناسایی و برخورد با متخلفان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در پی تشکیل ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان‌های استان و به دنبال آن افزایش نظارت و دقت در این بخش اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان با اشاره به پرونده‌های تصادفات جاده‌ای نیز گفت: در هشت ماهه امسال ۳۷ فقره پرونده تصادفات در امور حقوقی این اداره کل تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰ فقره، ۲۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، کاهش تصادفات در محور‌های استان و افزایش ایمنی است.

انتهای پیام/د

افزایش  شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگان

نظر شما