شناسهٔ خبر: 22937439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم ایجاد آزمایشگاه مواد مخدر در استان لرستان

دادستان خرم‌آباد‌ گفت: به دلیل عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، مجبوریم به برای این کار به سایر استان‌ها مراجعه کنیم، که سبب تاخیر در روند صدور حکم می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سعید رازانی با اشاره به اجرا نشدن تبصره 2 قانون مبارزه با موا مخدر گفت: طبق این تبصره، وزادت رفاه و تامین اجتماعی وظیفه دارد معتادان بی بضاعت را تحت پوشش درمان و کاهش آسیب قرار دهد.

وی افزود: همچنین تمام هزینه‌های ترک اعتیاد را مشمول بیمه‌های بستری و پایه قرار دهد، اما متاسفانه این قانون هنوز اجرایی نشده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدام‌کند.

دادستان خرم‌آباد گفت: مطالبات شهرداری‌ها از ادارات دولتی برای انجام خدمات در حوزه شهری پرداخت شود، همچنین قوانین نیز باید به روز شود و برخی قوانین نیز نیاز به اصلاح دارند.

رازانی افزود: سپاه پاسداران نیز ظرفیت‌های خیلی خوبی دارا است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، همچنین برخی ادارات و دستگاه‌ها در مناطق آلوده ساختمان‌هایی دارند که می‌توان از آن‌ها در راستای اقدام کارهای فرهنگی استفاده نمود.

وی با اشاره به عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، بیان کرد: به دلیل عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، مجبوریم به برای این کار به سایر استان‌ها مراجعه کنیم، که سبب تاخیر در روند صدور حکم می‌شود.

انتهای پیام/د

آزمایشگاه مواد مخدر در استان لرستان ایجاد شود

نظر شما