شناسهٔ خبر: 22937118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سنجری‌نیا:

فلسطین و قدس یکی از اولویت‌های جهان اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: ، فلسطین و قدس یکی از اولویت‌های جهان اسلام است و باید در برابر این اقدامات غیرقانونی ایستادگی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد دیروز یکشنبه، 19 آذر در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی و انتقال سفارت آمریکا به قدس با واکنش‌های منفی در سراسر جهان روبه‌رو شده است.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی تمام کشورهای اسلامی باید متحد و منسجم در برابر این تصمیم نادرست و غیرقانونی و جنایت‌کارانه آمریکا، اقدامی جدی انجام دهند، فلسطین و قدس یکی از اولویت‌های جهان اسلام است و باید در برابر این اقدامات غیرقانونی ایستادگی کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد بیان کرد: انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، مغایر با اجماع بین‌المللی است، ماهیت قدس هرگز تغییر نمی‌کند و قدس بزرگتر از آن است که تصمیم آمریکا هویت آن را تغییر دهد.
سنجری‌نیا افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان عنبرآباد این اقدام دولت آمریکا را به شدت محکوم می‌کنند و آن را نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی می‌دانند.
وی اظهارکرد: مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان و بخش لاینفک و جدایی‌ناپذیر فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد تأکید کرد: یکی از اقداماتی که باید در دستور کار همکاران اداری قرار گیرد، تکریم ارباب رجوع و به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است که در اولویت کاری این مجموعه هستند.

نظر شما