شناسهٔ خبر: 22937094 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حماس: سفر هيئت بحريني به فلسطين، جنايت در حق مردم فلسطين

خبرگزاری صدا و سیما / خبرگزاری صدا و سیما

صاحب‌خبر -

حماس سفر هيئت بحريني به فلسطين اشغالي را محکوم و جنايت در حق مردم فلسطين توصيف کرد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، جنبش حماس روز يکشنبه سفر يک هيئت بحريني به فلسطين اشغالي را به شدت محکوم و آن را جنايتي در حق مردم فلسطين توصيف کرد.

فوزي برهوم سخنگوي جنبش حماس گفت: سفر هيئت بحريني به فلسطين اشغالي جنايتي در حق مردم فلسطين و آرمان و مقدسات فلسطينيان است و احساسات امت عربي و اسلامي و دوستداران فلسطين را جريحه دار مي کند. اين سفر، رژيم صهيونيستي را به ادامه جنايت ها و کشتار فلسطينيان ترغيب و جسور مي کند.

برهوم افزود: رژيم اشغالگر اسرائيل نماد تروريسم و نژادپرستي و افراط گرايي در جهان است. براي منزوي کردن، افشاگري و تحريم اين رژيم بايد تلاش کرد نه اين که به فلسطين اشغالي سفر يا اين رژيم را مدح و روابط با آن را عادي کرد.

وي اظهار داشت همه موارد عادي سازي، تعامل و ارتباط با رژيم اشغالگر قدس از سوي هر کسي و در هر سطحي باشد بايد فورا متوقف شود.

سخنگوي جنبش حماس بسيج همه توان و انرژي امت اسلامي و عربي را براي حمايت عادلانه از آرمان فلسطين و حقوق فلسطينيان خواستار شد.

هيئتي از بحرين سفر چهار روزه اي را به فلسطين اشغالي آغاز کرده است و قرار است اين هيئت با مسئولان رژيم صهيونيستي ديدار کند.

برچسب‌ها:

نظر شما