شناسهٔ خبر: 22936737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه سازمان اتکا در خصوص زمین مورد نزاع ملکی در دهلران

ایلام - ایرنا- به دنبال ادعای ملکی برخی اهالی روستای جلیزی بخش موسیان شهرستان دهلران در جنوب استان ایلام در خصوص اراضی زراعی که در اختیار سازمان اتکا قرار دارد، روابط عمومی سازمان اتکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مالک قانونی اراضی مورد نزاع است.

صاحب‌خبر -

روابط عمومی سازمان اتکا در این بیانیه اعلام کرد: این زمین‌ها دارای سند مالکیت قانونی بوده و هیچگونه مالک شخصی، بومی و منطقه‌ای نداشته‌ است و اخبار منتشر شده در رسانه‌های مغرض در فضای مجازی مبنی بر مالکیت زمین توسط کشاورزان منطقه کذب محض بوده و این سازمان در صورت وجود هرگونه ادعایی آمادگی رسیدگی و پاسخگویی از طریق مراجع قضایی را دارد.
این روابط عمومی توضیح داده است: زمین‌های 1200 هکتاری مجتمع کشت و صنعت جنوب غرب در اراضی واحد دهلران متعلق به سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که توسط پیمانکاران زیر کشت بوده و در حال آماده سازی سیستم های آبیاری از سوی تعدادی از افراد مورد تعرض قرار گرفتند .
در این متن آمده است: این موضوع بلافاصله به اطلاع مراجع قضایی و انتظامی رسانده شد و ماموران نیروی انتظامی با حضور به موقع و هوشمندانه در منطقه، افراد مزاحمی که قصد ایجاد ناامنی و ممانعت از فعالیت پیمانکاران را داشتند متفرق کردند.
شماری از اهالی روستای جلیزی صبح یکشنبه هفته گذشته قصد تملک و تخریب زمین مورد نزاع را داشتند که نیروی انتظامی مداخله و ممانعت کرد.
دریافت و انتشار : شهریار حیدری فر
6034

انتهای پیام /*

نظر شما