شناسهٔ خبر: 22936690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

۲ کشته هنگام تماشای صحنه تصادف

تصادف خودروی پژو با تماشاچیان یک صحنه تصادف در استان کرمانشاه دو کشته و شش زخمی برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شامگاه شنبه یک‌دستگاه خودروی پژو در حال عبور از گردنه حسن‌آباد به سمت کرمانشاه بود که ناگهان راننده کنترل خودرو را از دست داد و سواری پژو بعد از تصادف با گاردریل کنار جاده متوقف شد. در جریان این حادثه راننده و سرنشینان خودر زخمی شدند.

با وقوع حادثه خودروهایی که در حال عبور بودند یک به یک توقف کردند و راننده و سرنشینان آن از خودروها پیاده شده، خود را به محل رسانده و مشغول تماشای صحنه حادثه شدند. هر لحظه بر شمار کسانی که در محل تجمع کرده بودند اضافه می‌شد تا اینکه ناگهان حادثه‌ای دیگر رقم خورد. این بار یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سرعت وارد جمعیت شد و حادثه خونینی رقم خورد. در جریان این حادثه یک نفر دردم کشته شد و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

امدادگران که با تماس رانندگان عبوری از ماجرا با خبر شده بودند از راه رسیدند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند. از بیمارستان اما خبر رسید که یکی از مجروحان به علت شدت جراحت جانش را از دست داده است.

سرهنگ محمد حیدری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تحقیقات پلیس برای بررسی علت وقوع این دو حادثه در جریان است. او گفت: یکی از مشکلاتی که همواره پلیس و امدادگران هنگام وقوع حوادث با آن مواجه هستند تجمع بی‌مورد افراد در محل حادثه است؛ چراکه حضور افراد، امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و جان مجروحان را که هر لحظه نیازمند امداد هستند با خطر جدی مواجه می‌کند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما