شناسهٔ خبر: 22935533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از 2 والیبالیست همدانی به اردوی تیم ملی پاراآسیایی جاکارتا

همدان ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: 2 والیبالیست همدانی به منظور حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و جهانی هلند اردوی تیم ملی والیبال نشسته همدان دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

حمدالله چاروسایی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: زهرا نجاتی عارف، لیلا قادری هر 2 از همدان ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که از فردا 20 آذر ماه جاری وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان می شوند.
وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی با سرمربی گری فریبا سلیمانی و همراهی مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی و سمیرا محمدی، مربی بدن ساز برگزار می شود و طاهره صادقیان و پروانه باغبان نیز به عنوان مربیان مهمان در کنار تیم ملی حضور دارند.
وی بیان کرد: برای اولین بار است که تیم بانوان ایران در مسابقات جهانی شرکت می کند و هدف اصلی این تیم حضوری موفق در بازهای پاراآسیایی جاکارتا و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 است.
وی یادآور شد: این اردوی تیم ملی از 21 لغایت 28 ماه جاری در تهران پیگیری می شود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان دو رویداد مهم را پیش رو دارد؛ مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در پیش دارد.
هم اکنون 170 ورزشکار جانباز و معلول در رشته های مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند که 51 نفر از این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند و در رشته های والیبال، تنیس روی میز، شنا و دو ومیدانی تمرین و مسابقه می دهند.
زهرا نجاتی عارف همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان سابقه کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های پاراآسیایی اینچئون و حضور در پاراالمپیک ریو را در کارنامه قهرمانی خود دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*

نظر شما