شناسهٔ خبر: 22934995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم خبر داد

تریبون آزاد با موضوع حقوق دانشجویی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از برگزاری برنامه تریبون آزاد با موضوع "حقوق دانشجویی" به همت جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آشوری در خصوص برگزاری تریبون آزاد در این دانشگاه گفت: این برنامه با موضوع " حقوق دانشجویی "، ۱۳ آذر ماه در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد که شاهد استقبال بی سابقه‌ای از جانب دانشجویانی بودیم که برای رساندن مطالبات خود به گوش مسئولین دانشگاه، گرد هم آمده بودند.

وی با بیان اینکه مسئله تعیین و تثبیت مکان قطعی دانشگاه و پیگیری ساخت سایت جدید از مهمترین مطالبات دانشجویان بود، افزود: عمده‌ی اعتراضات نسبت به امکانات رفاهی دانشگاه و وضعیت سلف و خوابگاه‌ها، خصوصا خوابگاه تازه ساخت شهید حججی بود که توسط چندین نماینده مطرح شده و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی قم در ادامه تصریح کرد: خوابگاه شهید حججی که علیرغم تازه ساخت بودن، دارای مشکلات فراوان از جمله کمبود فضا و نیمه کاره بودن آن است.
مسئله‌ی دیگری که این روز‌ها بسیاری از دانشجویان را نگران کرده، عدم وجود پل هوایی مقابل دانشگاه است که با توجه به قرار داشتن دانشگاه در کنار اتوبان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

آشوری ادامه داد: ضعف سیستم گرمایشی، عدم رسیدگی مناسب به نظافت دانشگاه و خوابگاه ها، جابجایی مسئولین به بخش‌های مختلف که سبب عدم پاسخگویی مناسب به کمبود‌ها شده، از دیگر مواردی بود که بار‌ها توسط دانشجویان داوطلب که به نمایندگی از سایر در تریبون حاضر شده بودند، مطرح شد و برخی دانشجویان نیز خواستار حضور مستقیم مسئولین در تریبون‌ها جهت رسیدگی بهتر شدند؛ 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولین دانشگاه صنعتی قم نسبت به مطالبات و اعتراضات مطرح شده‌ توسط دانشجویان بی تفاوت نبوده و با جدیت بیشتری در جهت حل مشکلات گام بردارند.

نظر شما