شناسهٔ خبر: 22934581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هاشم کندی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری شد

تهران- ایرنا- «رسول هاشم کندی» با تصمیم کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و جوانان استقامت و نیمه استقامت انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از ساعت 10 امروز (یکشنبه) نشست بررسی مسائل فنی تیم های ملی در دفتر «خسرو قمری» رییس فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه خسرو قمری ، ناهید ایروانی، محمود وفایی ، منوچهر روشن پور، محسن سلگی ، علیرضا ژاله و رسول هاشم کندی حضور داشتند و در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت و همچنین حضور تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی 2018 به گفت وگو پرداختند.
با تصمیم کمیته فنی و پس از بررسی های بسیار رسول هاشم کندی به عنوان سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت رده بزرگسالان و جوانان آقایان انتخاب شد.
سید معزالدین سید رضایی نیز به عنوان دستیار هاشم کندی مشغول به کار خواهد شد. حمید سجادی نیز که پیش از این در کادر فنی جوانان حضور داشت کماکان به عنوان کمک مربی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
همچنین مریم غیاثوند و افسانه سجادی به عنوان مربیان تیم استقامت و نیمه استقامت بانوان نیز انتخاب شدند.
کمیته فنی در ادامه جلسه موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی کوهستان را در دستور کار خود قرار داد و تصمیم بر این شد تا «پریموث استرانکار» اسلوونیایی که پیش از این نیز هدایت ملی پوشان را برعهده داشت در ابتدای سال جدید میلادی طی یک جلسه حضوری در ایران مذاکرات خود را نهایی کند تا در صورت توافق ، تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 در فیلیپین هدایت کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی: ٩١١٨**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما