شناسهٔ خبر: 22933595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

شهرآورد شمال غرب انگلیس برنده نداشت

تهران- ایرنا- دیدار تیم های لیورپول و اورتون در شهرآورد شمال غرب انگلیس برنده نداشت و با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ شهرآورد شهر لیورپول موسوم به Merseyside امشب (یکشنبه شب) در ورزشگاه «آنفلید» برگزار شد و با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید.
«محمد صلاح» ملی پوش مصری تیم لیورپول در دقیقه 42 برای این تیم گلزنی کرد و «وین رونی» مهاجم تیم اورتون در دقیقه 77 با به ثمر رساندن پنالتی این دیدار را به تساوی کشاند.
لیورپول با کسب این دیدار 30 امتیازی شد و در رده چهارم ماند. شاگردان «سام آلاردایس» سرمربی تیم اورتون نیز با کسب این تساوی 19 امتیازی شدند و به رده دهم صعود کردند.
شاگردان «یورگن کلوپ» که این روزها شرایط خوبی در لیگ برتر جزیره دارند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مرحله حذفی راه پیدا کرده اند، امشب بدنبال کسب هر سه امتیاز بازی مقابل اورتون بودند، اما در این امر موفق نبوده و تنها به کسب یک امتیاز ازاین دیدار بسنده کردند.
شاگردان کلوپ در این دیدار مالکیت 79 درصدی توپ و میدان را در اختیار داشتند و تیم حریف تنها در21 درصد زمان بازی مالکیت توپ و میدان را دارا بود.
تیم آرسنال پیش از این دیدار مقابل تیم ساوتهمپتون به کسب نتیجه تساوی یک بریک بسنده کرد.
در مهم ترین و حساس ترین دیدار هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر تیم های منچستر سیتی و منچستریونایتد در شهرآورد منچستر با یکدیگر دیدار می کنند.
جدول رده بندی لیگ برترانگلیس؛
1-منچسترسیتی/15 بازی /43 امتیاز
2-منچستریونایتد/15 بازی/ 35 امتیاز
3- چلسی/16 بازی/ 32 امتیاز
4- لیورپول/16 بازی/ 30 امتیاز
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما