شناسهٔ خبر: 22931984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعمال ناشایست و هنجار شکنانه‌ در محیط مقدس علم ودانایی محکوم است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با صدور بیانیه ای اعمال ناشایست و هنجار شکنانه‌ در محیط مقدس علم ودانایی را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،متن بیانیه حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در پی حواشی مراسم 16 آذر 96 دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاهیان فرهیخته و عزیز دانشگاه آزاد اسلامی

دشمنی دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) و جنگ ظالمانه علیه ‌اسلام و مسلمین، ریشه‌ای به قدمت تاریخ اسلام دارد. در زمانه ما دوباره شمرها و معاویه‌ها با حمایت صهیونیسم جهانی و وهابیت خائن و واپس‌گرا برای ریختن خون مسلمین و تجاوز به حرم و حریم متبرک امامان معصوم(علیهم السلام) و سلاله پاک آنان قد علم کرده‌اند؛ غافل از آنکه مالک اشترها وعمّارها در همه اعصار زنده‌اند و از کیان اسلام و ولایت، پاسداری می‌کنند. اینک که از نهر خون شهدا، بهار پیروزی خون بر شمشیر در زمستان شکوفه زده است، ذکر نام این فتح را جز با نام آنان که سر و جان فدای عشق کرده‌اند جایز نیست.

استان اصفهان که در نهضت شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع)، پیشگام در تقدیم شهدا به پیشگاه الهی و محضر امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده است، از این امتحان صعب هم دوباره سربلند بیرون آمد و نام شهید سرفراز محسن حججی، نماد عشق و ایثار در راه معبود و مقصود گردید. در جایی که مداد علما، هم شأن بلکه افضل از خون شهدا دانسته شده است و مقام دانشگاه در تراز با سنگر جهاد آمده است، شایسته است که این محیط مقدس به تربیت شهیدان والا مقامی همچون شهید حججی مبادرت ورزد و در روز استکبار ستیز دانشجو، چنین ارزش‌هایی را برجسته و به نمایش گذارد و در عمل، بغض فرو خورده خود علیه استکبار را بر سر آمریکا فریاد کشد.

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در شهری که خاستگاه شهدای سرافراز و مهد زنان و مردان ولایت‌مدار و پیشگام در انقلاب اسلامی است، با حضور خانواده معزّز شهید حججی، این مهم در راستای تعظیم شعائر اسلامی و فرهنگ والای شهادت به نمایش گذاشته شد، امّا در ادامه، در بخش دیگری از برنامه، با انجام حرکاتی سخیف و ناشایست، به ابتذال کشیده شد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به موضع انقلابی، حکیمانه و بهنگام ریاست محترم هیئت مؤسس و هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی، برادر اندیشمند جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی در این خصوص و با محکوم کردن چنین اعمال ناشایست و هنجار شکنانه‌ای در محیط مقدس علم ودانایی، همه مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان را به رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی و برخورد انقلابی با هتاکان و مسبّبان این حادثه ناگوار توصیه می‌نمایم؛ انتظار می‌رود که با تدبیر متولّیان امور، از این پس چنین اتفاقات زشت و هنجار شکنانه‌ای که به جریحه‌دار شدن قلوب دانشگاهیان ولایت‌مدار، مؤمن و انقلابی و آحاد امّت شهید پرور ایران اسلامی منجر شد، شاهد نباشیم.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

عباسعلی حیدری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان

 

انتهای پیام/م

نظر شما