شناسهٔ خبر: 22931724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معرفی تیم های راه یافته به مرحله حذفی فوتسال کارگری کشور در بندرعباس

بندرعباس - ایرنا - دبیر برگزارکننده رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران و رئیس هیات ورزش های کارگری هرمزگان گفت: 10 تیم راه یافته به مرحله حذفی رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران کشور پس از انجام حدود 30 بازی در بندرعباس مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

بهزاد نامورجاه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی ها از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و تیم های همدان، تهران، البرز، لرستان، مرکزی، کرمان، خوزستان، قزوین به همراه تیم های سیدُلف و فولاد از هرمزگان راهی مرحله حذفی شده اند.
وی ادامه داد: بازی ها برای مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله دوم حذفی امروز برگزار می شود و پس از آن مرحله، تیم های فینالیست مشخص می شوند.
وی اضافه کرد: تیم های اول و دوم این مسابقات به رقابت های جهانی ورزش های کارگری که اردیبهشت سال آینده در فرانسه برگزار می شود اعزام می شوند.
دبیر برگزار کننده این رقابت ها و رئیس هیات ورزش های کارگری استان هرمزگان یادآور شد: آئین پایانی رقابت ها روز سه شنبه در سالن ورزشی فجر بندرعباس با حضور مسئولان کشوری ورزش های کارگری برگزار می شود.
رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران کشور 16 آذر به میزبانی هیات ورزشی کارگری هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس آغاز شده است.
استانهای هرمزگان، خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، کرمان، یزد، مرکزی، اردبیل، البرز، خوزستان ،اصفهان، گیلان، همدان، سمنان و سیستان و بلوچستان در این رقابت ها نماینده دارند.
3219 / 6048/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

انتهای پیام /*

نظر شما