شناسهٔ خبر: 22929625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار جوکار در گفت‌وگو با میزان:

بیان شفاف ظرفیت‌های درونی سپاه به نمایندگان/ افزایش تعامل با مجلس خواسته سرلشکر جعفری است

خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی جدید سپاه با بیان اینکه افزایش سطح تعامل سپاه با مجلس خواسته اصلی سرلشکر جعفری است گفت: در معاونت پارلمانی سپاه تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های درونی سپاه به خصوص در بحث‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، برای نمایندگان به صورت شفاف بیان شود.

صاحب‌خبر -

سردار جوکار

«محمدصالح جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه افزایش سطح تعامل سپاه با مجلس اعم از کمیسیون‌های تخصصی و هیئت رئیسه مجلس، خواسته اصلی سرلشکر جعفری از معاونت پارلمانی سپاه است، اظهار کرد: سعی ما بر این است که تعامل و ارتباط سپاه و مجلس را در سطوح مختلف عمق دهیم.

وی افزود: در معاونت پارلمانی سپاه سعی می‌کنیم در راستای رسالت سپاه مبنی بر حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های آن و همچنین مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی،  با مجلس تعامل داشته باشیم.

معاون پارلمانی سپاه ادامه داد: نمایندگان محترم مجلس باید نسبت به ماموریت‌ها و عملکرد سپاه آشنا شوند و نیازمندی‌های قانونی سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف که اتفاقا کم هم نیستند، برای آن‌ها تبیین شود.

جوکار تصریح کرد: در معاونت پارلمانی سپاه همچنین تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های درونی سپاه به خصوص در بحث‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، برای نمایندگان به صورت شفاف بیان شود.

معاون پارلمانی جدید سپاه گفت: با توجه به اینکه در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم یزد را بر عهده داشتم، از آغاز آن دوره تا امروز که نزدیک به ۶ سال می‌گذرد، هیچ مسئولیتی در سپاه نداشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فعالیت خود را در سِمت «معاون پارلمانی سپاه» آغاز کرده‌ام و امروز هم به مجلس رفتم.

انتهای پیام/

نظر شما