شناسهٔ خبر: 22929256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

حرکت رو به جلوی ورزش اصفهان نوید آینده درخشان والیبال را می‌دهد

اصفهان - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به لیست نامزدهای ریاست هیئت والیبال گفت: حرکت رو به جلوی ورزش اصفهان نوید آینده درخشان والیبال را می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری پیش از ظهر یکشنبه، در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان که برای انتخاب ریاست این هیئت و با حضور داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال کشور  برگزار شد، پیرامون وضعیت باشگاه ذوب‌آهن در ورزش والیبال اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن باشگاهی بزرگ در سطح کشور است ولی متاسفانه در سال‌های اخیر و به دلیل کمبود منابع نتواسته در این رشته حضور یابد اما خوشبختانه حرکت روبه جلو این باشگاه نوید حضور آن در رشته والیبال در رده آقایان در سال‌های آتی را می‌دهد.

وی ادامه داد: در رده بانوان نیز خوشبختانه تلاش‌هایی که صورت گرفته تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن را در لیگ برتر والیبال نگه داشته است.  

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به لیست نامزدهای ریاست هیئت والیبال استان بیان کرد: افرادی که در لیست حضور دارند همگی از چهره‌هایی هستند که برای والیبال این شهر زحمت کشیده‌اند و در این رشته تخصص دارند که امیدوارم شایسته‌ترین فرد برای تصدی این مسئولیت انتخاب شود.  

وی درباره تحصیلات و تجربه نامزدها ادامه داد: خوشبختانه مشاهده می‌شود که در کنار تخصص، تجربه و تحصیلات نیز به مجموعه والیبال استان تزریق می‌شود می‌توان این نوید را داد، شهری که همواره یکی از پایگاه‌های ورزش والیبال در کشور بوده است به زودی می‌تواند، در ورزش کشور اثرگذارتر ظاهر شود.

آذری از همکاری این باشگاه با فدراسیون خبر داد و افزود: ذوب‌آهن هم به عنوان باشگاهی که می‌تواند بازوی قدرتمندی برای هیئت والیبال استان باشد همه تلاش خود را در مسیر اعتلای ورزش والیبال استان به کار خواهد گرفت.

نظر شما