شناسهٔ خبر: 22929229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فکری:

لیگ برتری‌ها به دنبال بازیکنان لیگ یکی هستند

منبع: فارس

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال در مجموع بازیکنان خوبی دارد که اگر به باور برسند مطمئناً شرایط آمادگی بهتری خواهند داشت و دیگر نیاز به یک بازیکن گلزن ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص آخرین بازی تیم نفت مسجد سلیمان در نیم‌فصل اول مقابل مس رفسنجان و تساوی مقابل این تیم اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و قابل قبولی نبود، بازی کاملاً سرد و دو تیم با تک‌موقعیت‌هایی که روی دروازه‌ها به دست آوردند توانستند یک گل بزنند و در نهایت هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در مجموع برای ما خوب بود که توانستیم در آخرین بازی نیم‌فصل در زمین حریف یک امتیاز کسب کنیم و این نشان می‌دهد که تیم ما شخصیت خوبی دارد و فقط با یک باخت نیم‌فصل را تمام کردیم.

وی در ادامه افزود: تنها باخت ما شاید برمی‌گشت به اتفاق‌ها و کثیف‌کاری‌های فوتبال که نتیجه را واگذار کردیم. به غیر از این باخت، باخت دیگری نداشتیم و توانستیم فاصله خود را دیگر تیم‌ها حفظ کنیم و این جای خوشحالی دارد.

فکری در خصوص اینکه لیست خروجی تیم نفت مسجد سلیمان مشخص شده است یا خیر، گفت: اگر بازیکنی از نظر اخلاقی خارج از چارچوب تیم باشد مطمئناً از لیست جدا خواهد شد، باید مشخص شود که چه بازیکنانی قرار است وارد تیم شوند، هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما لیستی به هیأت مدیره ارائه ندادیم. در حال حاضر به دنبال نفراتی هستیم که بتوانند ضعف‌های ما را برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه آیا قرار است اردویی در نیم‌فصل برگزار کنید یا خیر، اظهار داشت: هفته آینده قرار است به شهر اهواز برویم و یک اردوی ۷ روزه را در این شهر برگزار کنیم، سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم تا تمام نقاط ضعف و قدرتمان را آنالیز کنیم تا با قدرت در نیم‌فصل دوم ظاهر شویم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکن لیگ برتری هم در دستور کارتان است یا خیر، گفت: مطمئناً بازیکن خوب لیگ برتری در حال حاضر در تیم‌های خوبی بازی می‌کنند و اگر بازیکنی در حال حاضر تیمی نداشته باشند و به درد تیم و افکار ما بخورد مذاکره می‌کنیم گرچه مربیان لیگ برتری به دنبال بازیکنان لیگ یکی هستند اما در حال حاضر هیچ بازیکنی مشخص نیست که به تیم ما اضافه شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه در مورد گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من فکر می‌کنم حریفان استقلال در گروه سختی قرار دارند چرا که استقلال تیم بزرگی است، سابقه خوبی در آسیا دارد. به نظرم فقط استقلال نیست که در گروه مرگ قرار دارد. کار برای حریفان استقلال هم سخت است. تیم‌های هم‌گروه استقلال از اسم این تیم می‌ترسند، استقلال بازیکنان خوبی دارد ، در حال حاضر نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و من احساس می‌کنم که حریفان استقلال بیشتر ناراحت هستند که در این گروه قرار دارند.

فکری در ادامه در خصوص اینکه ‌آیا استقلال در حال حاضر فقط به مهاجم احتیاج دارد یا خیر گفت: نمی‌شود فقط این ایراد را گرفت، استقلال در مجموع بازیکنان خوبی دارد که اگر به باور برسند مطمئناً شرایط آمادگی بهتری خواهند داشت و دیگر نیاز به یک بازیکن گلزن ندارند. اگر هم‌قسم شوند و بازی خوب خودشان را انجام دهند مطمئناً استقلال نتایج بهتری خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان درباره اینکه آیا از الان می‌شود نفت را لیگ برتری دانست، گفت: خیر، هیچ چیز مشخص نیست در حال حاضر ما در ابتدای مسیر صعود به لیگ برتر قرار داریم. من خیالم راحت است که فقط در لیگ یک مانده‌ایم، کار سختی در پیش رو داریم و با تمام تلاش در نیم‌فصل دوم ظاهر خواهیم شد.

نظر شما