شناسهٔ خبر: 22929226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کوتاهی در مسئله «قدس» خیانت به اسلام و مسلمین است

مولوی سلامی: رهبران کشورهای اسلامی از تبدیل‌ قدس به پایتخت رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هرگونه کوتاهی در مسئله قدس خیانت به اسلام و مسلمین است، گفت: رهبران کشورهای اسلامی با تمام وجود از تبدیل‌شدن قدس به پایتخت رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به موضوع اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: در موضوع فلسطین و بیت‌المقدس همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب فرمودند، فلسطین پاره تن اسلام و نخستین مسئله جهان اسلام است بنابراین وظیفه هر مسلمان است تا در حیطه اختیارات خود با تمام وجود برای آزادی فلسطین تلاش کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مسلمانان به ویژه رهبران کشورهای اسلامی باید با تمام وجود و به کارگیری همه ابزارهای سیاسی و اقتصادی سعی کنند از تحقق تبدیل‌شدن قدس شریف به پایتخت اسرائیل غاصب جلوگیری کنند، زیرا هرگونه کوتاهی در این زمینه خیانت به اسلام و مسلمین است.

وی خاطرنشان کرد: کار آمریکا فتنه‌انگیزی است چون در سایر اقداماتش با شکست مواجه شده، در سوریه و عراق ناکام مانده و در موضوع داعش با ضربه سختی مواجه شده و حالا با فتنه دیگری تحت عنوان معرفی بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس سعی دارد اختلاف‌پراکنی کند و فتنه جدیدی راه بیاندازد.

مولوی سلامی با تاکید براینکه آمریکا باید بداند در این زمینه بیشتر از مسلمانان خود او متضرر خواهد شد، بیان کرد: هدف آمریکا ایجاد اختلاف و رخنه بین کشورهای اسلامی است و کشورهای اسلامی باید آمریکا را از نظر اقتصادی و سیاسی تحریم کرده و روابط دیپلماتیک و سیاسی خود را با این شیطان بزرگ قطع کنند.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما