شناسهٔ خبر: 22927179 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

حماس:

اسرائیل مسئول پیامدهای تشدید درگیری‌ها در غزه است

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای تشدید خطرناک حملات علیه غزه و بمباران مراکز غیرنظامی و پایگاه‌های مقاومت و سایرین دانست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فوزی برهوم، سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد که این تشدید حملات نه تنها باعث تضعیف قدرت و اراده ملت فلسطین و مقاومت آن و نیز انتفاضه مبارک در حمایت از قدس و دفاع از آن نخواهد شد، بلکه باعث به شکست کشیده شدن تمامی طرح‌هایی خواهد شد که با هدف ضربه زدن به حقوق و مقدسات فلسطینیان طراحی شده‌اند.

برهوم این تشدید عمدی حملات را جنایت دیگری دانست که در راستای جنایت‌های قبلی رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد و نشانه جسورتر شدن این رژیم در ریختن خون ملت فلسطین با حمایت و پشتیبانی بی‌حد و حصر آمریکا از این جنایت‌ها و تجاوزات است.

جنگنده های صهیونیستی جمعه شب در چندین نوبت پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه را بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان شد. شمار شهدای درگیری‌های اخیر کرانه باختری و نوار غزه که پس از اعلام تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر آغاز شده است، به چهار تن رسیده است.

نظر شما