شناسهٔ خبر: 22925142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

محفل انس باقرآن درسپیدان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش شیرازه ، حجت الاسلام حیدری مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپیدان در این مراسم گفت:برگزاری محافل انس با قرآن و تداوم این گونه برنامه های معنوی باعث انس و الفت دانش آموزانبا قرآن و دین مبین اسلام می شود.

وی افزود: آیات قرآن کلام همانند نور می مانند و قلوب را با نور ایمان منور می سازد لذا دانش آموزان باید قرائت قرآن را به طور مستمر انجام داده و از یکدیگر پیشی بگیرند تا قرآن چراغ هدایت و راهنمای آنان در زندگی و فعالیت های آنان شود.

وی اظهار کرد: هر چند که قرآن در تمامی منازل مردم ایران اسلامی وجود داشته و در منازل نیز قرائت می شود ولی قرائت آن در محافل و مجالس بر عظمت آن افزوده و لطف و عنیایت خداوند را در پی خواهد داشت.

 حجت الاسلام حیدری هدف از برگزاری محفل انس با قرآن و عترت را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش و قرائت همگانی قرآن کریم عنوان کرده و اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم خصوصاً در مدارس و میان دانش آموزان را موجب کسب معرفت بیشتر دینی و شناخت هر چه بهتر و بیشتر این کتاب آسمانی می‌شود.

وی افزود: مهجوریت زدایی از قرآن و معرفی چهره های برتر قرآنی در مدارس از اهداف برگزاری این محفل است.

در پایان مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی بسیج در رشته های حفظ، اذان و قرائت خاص سرگروه ها و مربیان طرح صالحین بسیج سپاه سپیدان تجلیل شد

منبع: مارگون .

نظر شما