شناسهٔ خبر: 22925058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در حمایت از قدس؛

دانشگاه‌های خراسان شمالی نسبت به سخنان ترامپ، تجمع خواهند کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و دولتی بجنورد ضمن محکوم کردن تصمیم شیطانی ترامپ در مقابل مساجد دانشگاه خود تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد و دولتی بجنورد در پی اعلام تصمیم شیطانی ترامپ به منظور انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به بیت‌المقدس اعتراض کردند.
 
در همین راستا و در اعتراض به اقدام خصمانه، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و دولتی بجنورد ضمن محکوم کردن این جنایات، امروز پس از اقامه نماز ظهر در مقابل مساجد دانشگاه خود تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

قسمتی از بیانیه های دانشگاه های استان خراسان شمالی در حمایت از قدس شریف؛

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد:

ما جوانان انقلابی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ، این تصمیم ترامپ را محکوم کرده، و طبق فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی با وحدت و یکپارچگی جبهه انقلاب و همه  مسلمانان جهان و کمک خداوند متعال به زودی زود انشاالله شاهد نابودی فرعونیان زمان خواهیم بود.    
 

بیانیه دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد:

بااینکه کمتر از یک سال است که ریاست جمهور افسار گسیخته و ساده لوح آمریکا با کمک اسرائیل و سردمداران صهیونیستی آمریکا به این سمت رسیده بازهم شاهد زوزه های شغال هایی هستیم که دندان های خود را تیز کرده و جز به تاراج و غارت کشورهای مسلمان و غیرمسلمان هدف دیگری ندارند.این چندمین بار است که طی این مدت کوتاه ریاست جمهور آمریکایی،صهیونیستی آمریکا اظهار نظر خنده دار و مضحک کرده که پایتخت اسرائیل به قدس انتقال یابد. این اقدام بار دیگر چهره واقعی آمریکا و صهیونیست را به جهانیان نشان داد.

بیانیه دانشجویان دانشگاه حکیمان بجنورد:

نقشه های شیطان بزرگ آمریکا برای حفظ و امن نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی در بیست وچند سال باقی مانده از طول عمر این رژیم غاصب هیچ سود و فایده ای ندارد.
اسرائیل اگر کشور بود پایتختش را خودش انتخاب می‌کرد نه آمریکا!

نظر شما