شناسهٔ خبر: 22924574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سعید علی حسینی : از امروز خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنم

علی حسینی روز یکشنبه در آیین استقبال استاندار، مسئولان و ورزش دوستان اردبیلی در فرودگاه این شهر به خبرنگاران گفت: نتایج مسابقات آسیایی برای کشور مهم است و

صاحب‌خبر - علی حسینی روز یکشنبه در آیین استقبال استاندار، مسئولان و ورزش دوستان اردبیلی در فرودگاه این شهر به خبرنگاران گفت: نتایج مسابقات آسیایی برای کشور مهم است و سعی می کنم عملکردی بهتری در این مسابقات داشته باشم .
وی در باره مسابقات جهانی آمریکا نیز گفت: برای این مسابقات با وجود فرصت کم، تمرینات خوبی داشته و بسیار زحمت کشیده بودم و خوشحال هستم که توانستم با مقام بدست آمده گوشه ای از محبت های مسئولان و مردم خوب کشور و استان را جبران کنم .
وی اضافه کرد: سه هفته پیش از مسابقات دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده بودم و دلیل دوبار ناکامی در بالا بردن وزنه در یک ضرب نیز این بود اما خدا را شکر در بار سوم موفق عمل کرده و در دو ضرب نیز نتیجه خوبی کسب کردم.
به گزارش ایرنا ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این آیین از زحمات و افتخار آفرینی سعید علی حسینی در مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا قدردانی کرد.
سعید علی حسینی در مسابقات جهانی آمریکا با رکورد 203 یک ضرب، 251 دوضرب و مجموع 454 کیلوگرم نقره مجموع و 2 مدال برنز یک ضرب و دوضرب را کسب کرد.
در این مسابقات تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی رسید.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110

نظر شما