شناسهٔ خبر: 22924238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طعنه تلخ پپ به مورینیو: ترجیح می‌دهم بازنشسته شوم تا اتوبوس پارک کنم

سرمربی منچسترسیتی به همتایش در یونایتد طعنه اتوبوسی پارک کردن در دفاع را زد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی امشب در لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت. پپ گواردیولا قبل از این دیدار و در حالی که آخرین شرایط بازیکنانش را قبل از این بازی حساس بررسی می‌کرد، در پاسخ به این سوال که احتمال دارد او بازی دفاعی کند و به اصطلاح اتوبوس پارک کند؟ گفت: ترجیح می‌دهم بازنشسته شوم تا اتوبوس پارک کنم. تیم‌های من هیچ‌وقت این‌طور بازی نخواهند کرد. اگر شما اولین تیم من یعنی بارسلونا B را هم می‌دیدید همین‌طور بازی می‌کردیم و همیشه سعی داشتیم که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. هیچ وقت بازی دیگری از تیم من نخواهید دید.

او در ادامه گفت: بعضی مواقع نمی‌شود که این طور بازی کنیم و آن به خاطر این است که یا تیم رقیب بهتر از ما عمل می‌کند و یا این که ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

وقتی پپ گواردیولا در بارسلونا بود، ژوزه مورینیو دستیار بابی رابسون در این تیم بود. بعدها مورینیو به رئال مادرید رفت و در سال ۲۰۱۲ تیم رئال مورینیو با زدن ۱۲۱ گل رکورد گل‌زنی در تاریخ لالیگا را شکست و این رکورد تاکنون نیز دست نخورده باقی مانده است.

نظر شما