شناسهٔ خبر: 22923551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان خبرداد:

انجام بالغ بر ۱۸۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی وغیرصنفی کردستان

سنندج- رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: یک هزار و ۸۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ آذر امسال انجام شده است.

صاحب‌خبر -

فرزاد سردار زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام هزارو ۸۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح بازار استان، گفت: در این بازرسی ها ۶۵ مورد تخلف کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴۷ فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است، عنوان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع ۱۴۳ میلیون و ۶۲۹ هزارریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان بیان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۷۳مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها ۱۷ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت وغیره  واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

نظر شما