شناسهٔ خبر: 22921057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امیدهای میناوند و شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری روسیه

منبع: ایسنا

دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فرانسه به ارزیابی گروه ایران در جام جهانی روسیه پرداختند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در جام جهانی روسیه برابر تیم‌های پرتغال، ‌اسپانیا و مراکش به میدان برود. این خبرگزاری با رضا شاهرودی و مهرداد میناوند به صحبت نشسته است.

رضا شاهرودی درباره قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌: بازی اول ما با تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش از اهمیت زیادی برخوردار است. در حال‌ حاضر فکر کنم این تیم در آفریقا بهترین تیم است. همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است. پرتغال و ‌اسپانیا هم تیم‌های خوبی هستند که از بازیکنان خوبی برخوردارند. امیدوارم شانس با ما یار باشد تا با کمک کادر فنی و حمایت هواداران، تیم‌ ‌ملی در جام جهانی به نتایج خوبی برسد. من همین طور فکر می‌کنم حضور بازیکنانی همچون سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند به تیم ما کمک می‌کنند چون فضای ورزشگاه‌ها و کشور روسیه را می‌شناسند.

مهرداد میناوند نیز در واکنش به قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر با تیم‌هایی همچون لهستان، پاناما یا روسیه بازی می‌کردیم بهتر بود. تقابل با تیم‌هایی چون ‌اسپانیا و پرتغال کار را سخت می‌کند. امیدوارم با وجود این قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بتواند به مرحله دوم جام جهانی روسیه راه یابد. من حتی امیدوارم که با حضور بازیکنانی همچون آزمون، عزت اللهی و محمدی ما به هشت تیم برتر جام جهانی برسیم و تورنمنتی جادویی را به وجود آوریم.

نظر شما