شناسهٔ خبر: 22920562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تخفیف ۳۰درصدی در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان

خبرگزاری شبستان: سرپرست امور کتاب و کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت:پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان سمنان به میزبانی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان سمنان، شمس ضحی دوست محمدیان در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از بیست و ششم آذرماه سالجاری تا اول دیماه در سالن غدیر سمنان برپا خواهد شد گفت: کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه با ٣٠ درصد تخفیف عرصه می شود که شامل ٢٠  درصد تخفیف از طریق خرید بن و حداقل ١٠ درصد تخفیف توسط ناشران اعمال می شود.

 

وی از شرکت ٢٥٣ ناشر در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان خبر داد و افزود: این تعداد ناشر کشوری و استانی تازهای چاپ و نشر و کتاب های خود را در قالب ١٢٢ غرفه ارائه می کنند.

 

به گفته دوست محمدیان ١٠٠ نمایندگی، ١٣ ناشر استانی و ٢٠ غرفه متمرکز نیز در نمایشگاه کتاب استان سمنان دائر می شود.

 

سرپرست امور کتاب و کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به اینکه ادارات و دستگاههای اجرایی برای خرین بن باید از طریق مکاتبه با مدیر اجرایی نمایشگاه اقدام کنند، اظهار داشت: برای سایر افراد با مدرک کارشناسی ٥٠٠ هزار ریال، کارشناسی ارشد ٨٠٠ هزار ریال و دکتری یک میلیون ریال بن با ارائه کارت شناسایی ارائه می شود.

 

وی ضمن بیان اینکه امروزه کتاب به عنوان یک کالای موثر فرهنگی، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، موجب توسعه همه جانبه در امور مختلف به ویژه گسترش سطح فرهنگ عمومی جامعه می‌شود.

 

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاههای فرهنگی کشور برپا می‌شود.

 

 دوستداران کتاب می توانند در مدت برپایی این نمایشگاه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢:٣٠ و عصرها از ساعت ١٧ تا ٢١:٣٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

نظر شما