شناسهٔ خبر: 22913459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین:

تصمیمات اخیر ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، سخیف ترین تصمیم است

قزوین_ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تصمیمات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و فلسطین، به عنوان بدترین و سخیف ترین تصمیم است.

صاحب‌خبر -

احسان عبدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: تصمیمات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و فلسطین، به عنوان بدترین و سخیف ترین تصمیمی بود که البته این تصمیم فرصت بسیار خوبی است تا مسلمانان نسبت به گذشته متحدتر باشند.

وی افزود: با اقدام خصمانه رژیم آمریکا اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد و مبارزه برای آزادی فلسطین به عنوان اولویت نخست جهان اسلام قرار گیرد و خط سازش با مستکبران برای همیشه ابطال شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه ها بیان کرد: از جمله این اقدامات می توان به برگزاری مسابقات مرحله ای جرعه ای از ولایت (بازخوانی بیانات امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه)، برگزاری اردوی زیارتی و معرفتی مشهد مقدس برای دانشجویان ورودی جدید، برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های اخلاق تشکیلاتی و جریان شناسی سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.

عبدی ضمن تبیین اهداف انجمن اسلامی دانشجویان عنوان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مهم ترین رسالت خود در دانشگاه را عدالت طلبی، آرمانخواهی واقع بینانه و روشنگری قشر دانشجو در عرصه های سیاسی و اجتماعی می داند که در این زمینه کرسی های آزاد اندیشی از جمله تریبون آزاد، میزگرد دانشجویی و استادی و مناظره در دانشگاه ها برگزاری می شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون انجمن اسلامی بزرگترین و پرجمعیت تشکل دانشجویی دانشگاه است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: الگوی ما دانشجویان نسل سوم انقلاب ،امروز شهید حسن طهرانی مقدم است که با اتکا به نیروی ایرانی توانست صنعت موشکی ایران را به قدری پیشرفته سازد که امروز فرمانده ی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار و افتخار اعلام کند: اگر دور تا دور مرزهای ایران دیوار بکشند صنعت موشک سازی ما تعطیل نخواهد شد.

عبدی تصریح کرد: امیدواریم دولت دوازدهم ازعملکرد دولت یازدهم درس گرفته وبه شعار و وعدهای انتخاباتی خود عمل نماید و تمام توانش راصرف بهبود تولیدداخل واقتصادمقاومتی نماید و در صدد رفع مشکلات معیشتی، ازدواج، اشتغال، مسکن جوانان و صنعت وکشاورزی باشد.

نظر شما