شناسهٔ خبر: 22910277 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گردنه عسل کشان بسته شد بازگشایی سایر محورهای برف گیر کوهرنگ

مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقوع برف و کولاک در شامگاه پنجشنبه که منجر به مسدود شدن گردنه های چری و شاه منصوری شده بود، هم اینک

صاحب‌خبر - مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقوع برف و کولاک در شامگاه پنجشنبه که منجر به مسدود شدن گردنه های چری و شاه منصوری شده بود، هم اینک با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس به جز محور عسل کشان، سایر مسیرهای ارتباطی باز و تردد در آنها جریان دارد.
زمانپور با اشاره به امدادرسانی به 60 خودرو گرفتار در برف و کولاک تصریح کرد: نیروهای امدادی به بیش از 200 مسافر گرفتار در برف کمک رسانی کردند.
به گزارش ایرنا، امدادرسانی به مسافران از سوی سه تیم عملیاتی با 12 نجاتگر و تجهیز سه دستگاه خودرو آمبولانس انجام گرفته است، 38 نیروی راهداری در قالب 6 اکیپ در حال امدادرسانی و برف روبی در این مسیرها هستند.
گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت را به استان خوزستان متصل می کند. همچنین هرساله با اولین بارش برف پائیزی گردنه عسل کشان در این استان به مدت 6 ماه مسدود و مسیر ارتباطی دهستان موگویی شامل 15 روستا با حدود چهار هزار و 500 نفر جمعیت به چلگرد مسدود و تردد از مسیر 'بزنوید' در استان لرستان برقرار است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021

نظر شما