شناسهٔ خبر: 22896307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم استان تهران با قرآئت بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در این بیانیه که در مناطق مختلف استان تهران قرآئت شد و مردم با شعارهای الله اکبر آن را تأئید کردند آمده است: تصمیم شیطانی و نابخردانه آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه ، آشکار و ضد بشری رژیم اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی، صفحه های جدید از حلقه های رذیلانه جنایت و صحنه ای جدید از خیانت و خباثت آمریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون ها انسان آزاده جهان به نمایش در آورد.
در بیانیه افزوده شده است: اما ملت ها و دولت‌های مسلمان و آزاده جهان به ویژه جهان اسلام و امت بزرگ پیامبر اعظم در برابر قدرت‌های شیطانی و شرکت کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی صهیونیستی که در پاسخ به گویی های ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در این مراسم پرشور شرکت نموده‌اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر خامنه‌ای رهبر اعلام می‌دارند.
در بیانیه آمده است: ما تظاهرکنندگان ، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریت و عامل اصلی ناامنی و چنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام می داریم.
در بیانیه افزوده شده است: مردم فهیم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارند که مسئله فلسطین ؛ امروز در رأس مسائل سیاسی اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش کرده و مشاهده کرده و در این مسیر پایان خواهیم ماند.
همچنین در بیانیه آمده است: ما ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می داریم سرزمین فلسطین بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و تروریسم پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
'تظاهر کنندگان حاضر با الهام از آموزه‌های مکتب انسان ساز اسلام و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی و امام المسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای همچنان از مستضعفین و مظلومین جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین در برابر جنایات سفاکانه رژیم مستکبر آمریکا و اشغالگران قدس شریف حمایت کرده و با آرمانهای آزادی قدس شریف پایبند خواهند ماند'.
در پایان بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران، این تصمیم ترامپ و رژیم صهیونیستی را به نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام دانسته و در مقابل زیاده‌خواهی و حرکت شیطانی، همچنان ایستاده و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو0
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*

نظر شما