شناسهٔ خبر: 22895530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

همزمان با سراسر كشور؛

نداي مرگ بر استكبار در استان هرمزگان طنين انداز شد

نمازگزارن هرمزگانی و مردم بندرعباس همزمان با هموطنانمان در سراسر كشور در حمايت از مردم مظلوم فلسطين نداي برائت از اسرائيل و استكبار سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ظهر امروز نمازگزاران بندرعباسي پس از اقامه نماز جمعه با مشت هاي گره كرده شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سردادند. 

نمازگزاران ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين و لبنان با حضور در صفوف راهپيمايي نفرت خود را از ترامپ و سياستمداران غربي نشان دادند.

در اين راهپيمايي كه از محل مصلاي نماز جمعه آغاز شد مردم در صفوف فشرده تا ميدان انقلاب شعار دادند و در پايان بيانيه قرائت شد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
 تصميم شيطاني و نابخردانه امريكاي جنايتكار و امرالفساد قرن در حمايت بي چون و چرا از جنايات وحشيانه اشكار و ضد بشري رژيم سفاك اشغالگر و تروريست پرور صهوينيستي در انتقال سفارت خود از تل اويو به بيت المقدس و به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم مجعول صهوينيستي صفحه اي جديد از حلقه هاي رذيلانه جنايت و صحنه اي جديد از خباثت و خيانت امريكا و صهوينيسم مستكبر و متوحش را در مقابل چشمان ميليون ها انسان ازاده جهان به نمايش در اورد اما ملت ها و دولت هاي مسلمان و ازاده جهان به ويژه جهان اسلام و امت بزرگ رسول الله "صلي الله عليه و اله و سلم " و ملت محمدي و سلحشور ايران اسلامي با الگوگيري ايستادگي و مقاومت پيامبر اعظم "صلي الله عليه و اله وسلم " در برابر قدرت  هاي شيطاني شركت كنندگان در تظاهرات ضد امريكايي -صهوينيستي كه در پاسخ به ياوه گويي هاي خصمانه و ابلهانه رييس جمهور امريكا در اين مراسم پرشور شركت نموده اند بازفرياد رسا و نداي ملكوتي الله اكبر -خامنه اي رهبر اعلام مي دارند :

١-ما تظاهر كنندگان همچنان امريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك بشريت و عامل اصلي ناامني و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبي خود از ددمنشي و سياست هاي خصمانه به ويژه از تصميم ابلهانه ترانپ در انتقال سفارت خود به بيت المقدس و رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهوينيستي را اعلام مي نماييم .

٢-مردم فهيم ايران در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري باور دارند كه مسله فلسطين امروز در راس مسايل سياسي امت اسلام است و همه موظفند براي ازادي و نجات ملت فلسطين تلاش و مجاهدت كرده ودر اين مسيربايدار خخواهيم ماند.

٣-ما ملت بزرگ ايران اسلامي اعلام ميداريم :سرزمين فلسطين بزرگ تر از ان است كه ترامپ بتواند با اين گونه تصميمات تا ان را تغيير دهد و به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيمي اشغالگر و تروريست پرور به هيچ وجه اعتبار قانوني نداشته و قدس تا ابد پايتخت فلسطين باقي خواهد ماند .

٤-تظاهر كنندگان حاضر با الهام از اموزه هاي مكتب انسان ساز اسلام ورهنمود هاي حكيمانه رهبر كبير انقلاب و بنيان گذار نظام مقدس اسلامي حضرت امام خميني "رضوان الله تعالي الي " و امام المسلمين مقام معظم رهبري حضرت ايت الله العظمي خامنه اي "مدظللهالعالي "همچنان از مستضعفين و مظلومين جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطين در برابر جنايت سفاكانه رژيم مستكبر امريكا و اشغال گر ان قدس شريف حمايت كرده و به ارمان ازادي قدس شريف پايه بند خواهيم ماند.

٥-ملت بزرگ و شجاع ايران اين تصميم نا بخردانه ترامپ و رژيم صهوينيستي را به نوعي اعلام جنگ با فلسطين و دنياي اسلام دانسته و در مقابل اين زيادي خواهي و حركت شيطاني همچنان مقاوم ايستاده و از ارمان فلسطين دفاع خواهند كرد./851/پ۲۰۴/ب۱

نظر شما