شناسهٔ خبر: 22894842 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

علم‎الهدی: زورمندان، پولدارها، عیاش‎ها و رفاه‎طلبان نردبان صعود شیطان هستند

آیت‎الله سیداحمد علم الهدی افزود: آمریکا ثابت کرد در راس همه عداوت‎ها با قرآن و پیامبر(ص) است و قبله اول مسلمین را در اشغال یک مشت یهودی ناپاک نجس العین به عنوان پایتخت می شناسد با این شرایط به اینها چشم داشتن و امید داشتن خیانت به پیامبر اکرم(ص) است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‎الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‎های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: هر چقدر که می‎خواستیم جنایات و دشمنی آمریکا در حق دین و پیامبر اسلام (ص) را برای دنیای اسلام و مسلمانان جهان اثبات کنیم، نمی‎توانستیم عملی به تاثیرگذاری این عمل آمریکا انجام دهیم.

اهم سخنان وی از این قرار است:
* کسی که نفرت خود را در دل 2 میلیارد مسلمان ایجاد کند معلوم است که عاجز شده است، مقام معظم رهبری 2 روز قبل فرمودند با این کار سقوط اسرائیل زودتر از 25 سال خواهد بود.

* آمریکا بعد از اینکه عرب‎ها را به میدان مذاکره آورد و بعد از 40 سال ادامه این مذاکرات که اصل نخست آن این بود تا قدس به قداست خود باقی باشد و پایتخت اسرائیل نشود اما آمریکا و اسرائیل فاتحه همه چیز را خواندند و علی رغم مذاکرات 40 ساله، این کار را کردند.

* آمریکا ثابت کرد در راس همه عداوت‎ها با قرآن و پیامبر(ص) است و قبله اول مسلمین را در اشغال یک مشت یهودی ناپاک نجس العین به عنوان پایتخت می شناسد با این شرایط به اینها چشم داشتن و امید داشتن خیانت به پیامبر اکرم(ص) است.

*پشت این انقلاب قدرت دیگری است؛ این حرکت‎ها، حوادث و ایستادگی ها در جریان حرکت غیبی آسمانی است که بزودی در دنیا ظاهر می شود و باید این را معتقد بود و باور کرد.

* خنثی شدن توطئه عربستان در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، شکست حاکمیت داعش در 30 آبان که با دلاوری های سردار سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب حاصل شد و کشته شدن مزدور نابکار سعودی علی عبدالله صالح همه نشانگر سرانگشت هدایت غیبی امام زمان(عج) است.

*ما فقط مقاومت کردیم و 'اشداء علی الکفار' بودیم و مزد ما این بود که در فاصله یک ماه با سرانگشت حجت خدا این پیروزی های بزرگ نصیب ما شد.

* قسم خوردن خدا در این آیه به خاطر نزول انبیا و کتب نسبت به امت های قبل نیست بلکه تاکید می کند خداوند متعال وقتی یک رسالت و هدایتی برای یک جامعه نازل می کند شیطان به تکاپو می افتد و مانع ارشاد مردم می شود و مردم باید این را موضوع باور کنند. 

* مقاومت در برابر انقلاب و تحول جزو زینت گری و آرایش گری های شیطان است زیرا وقتی جریان های نکبت اطراف زندگی بشر را گرفت، چاپیدن، خوردن و تجاوز یک عده قدرتمند، زورمند و زرمند نسبت به قشر آسیب پذیر متداول می شود. 

*اگر جامعه متحول شود و سلطه زرمندان برداشته شود سلطه شیطان هم برداشته می شود. عیش و نوش، رفاه طلبی و بهره برداری بیشتر از امکانات مادی، همه ابزار ولایت شیطان است. نردبان صعود شیطان در توسعه و اعتلای جریاناتش زورمندان، پولدارها، عیاش ها و رفاه طلبان هستند، آنهایی که شیطان کفر، شرک، فسق و فجور آنها را آرایش می دهد در دنیا ارباب آنها شیطان است و آنها برده شیطان هستند و بعد از دنیا هم برای آنها عذاب دردناک است.
منبع: ایرنا

نظر شما