شناسهٔ خبر: 22893368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاونان جدید استانداری اصفهان منصوب شدند

استاندار اصفهان در احکام جداگانه ای معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاونت هماهنگی امورعمرانی این استان را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهر علیزاده' استاندار اصفهان در احکام جداگانه ای 'محمد علی شجاعی' را به سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان و 'علی مقدس زاده 'را به عنوان معاونت هماهنگی امورعمرانی این استان منصوب کرد.
پیش از این 'حسین سیستانی' و 'محمد علی طرفه' عهده دار این معاونت ها بودند.

شجاعی معاون جدید توسعه منابع استاندار پیش از این مسوولیتهایی همچون معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور،معاون اداری مالی و قائم مقام شهردار بندرعباس،ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان وعضو کمیته اقتصادی کمیته ملی المپیک را بر عهده داشته است.

مقدس زاده معاون جدید هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان نیز پیش از این شهرداری منطقه 6 تهران،سرپرستی معاونت فنی عمرانی شهردار تهران،مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه خود دارد.

همچنین استاندار اصفهان در احکام دیگری حسین سیستانی را به سمت مشاور استاندار و محمد علی طرفه را به عنوان مسوول طراحی و راه‌اندازی «ستاد احیای زاینده‌رود» با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط منصوب کرد.

 

انتهای پیام/م

نظر شما